دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 14:04
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی:

خانواده‌ها مدارس سما را با آرامش خاطر انتخاب می‌كنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی عنوان کرد که مدارس سمای بجنورد از استانداردها و زیرساخت‌های خوبی برخوردار هستند و همین عامل سبب شده خانواده‌ها با آرامش این مدارس را برای ادامه تحصیل فرزندان خود انتخاب كنند.
کد خبر : 507410
_MG_8946.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، عباس سعیدی صبح امروز در نشستی با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد در محل این دانشگاه مطرح کرد: دانشگاه خاستگاه دوم تحصیلی دانش‌آموزان است؛ بنابراین باید تعامل خوب آموزش و پرورش با دانشگاه‌ها فراهم شود.


به گفته وی، تاكنون آموزش و پرورش و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی تعامل و همكاری خوبی را در زمینه‌های علمی، آموزش و پژوهشی داشته‌اند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی افزود: مدارس سمای واحد بجنورد از استانداردها و زیرساخت‌های خوبی برخوردار است و همین عامل سبب شده خانواده‌ها با آرامش این مدارس را برای ادامه تحصیل فرزندان خود انتخاب كنند.


وی با بیان اینکه 2 هزار و 800 دانش‌آموز از 24 هزار دانش‌آموز استان خراسان‌شمالی در مدارس سما مشغول تحصیل هستند، گفت: باید شرایط ارتقا و توسعه مدارس سما را برای افزایش ظرفیت تحصیلی فراهم کنیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: مدارس سما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته