دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1394 - 18:44

ارایه 100 مقاله در کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های کاربردی در فناوری اطلاعات، رایانه و مخابرات

کنفرانس یک روزه بین المللی پژوهش های کاربردی در فناوری اطلاعات، رایانه و مخابرات توسط موسسه رایمند پژوه وابسته به اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه و شرکت مخابرات ایران روز پنجشنبه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر : 50739

به گزارش خبرنگار آنا، دبیر اجرایی کنفرانس گفت: این گردهمایی علمی با هدف برقراری ارتباط و پیوند هر چه بیشتر بین علم و صنعت در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه برگزار شده است.


دکتر محمدعلی علیزاده رئیس دانشگاه آزد اسلامی تربت حیدریه افزود: معرفی نیازهای روز جامعه، معرفی پروژه و تهیه خوراک برای شرکتهای دانش بنیان از دیگر اهداف این کنفرانس یک روزه است.


وی گفت: از مجموع 800 مقاله ارسالی از داخل و خارج کشور به دبیرخانه 450 مقاله توسط هیات داوران برگزیده شد که از این میان 100مقاله در قالب سخنرانی و بقیه به صورت پوستر تا عصر امروز ارایه می شوند.


او افزود: دو میهمان ویژه کنفرانس پژوهشگران ایرانی از کشور کانادا هستند که به صورت حضوری سخنرانی می کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه بیان کرد: در حاشیه کنفرانس کارگاه آموزشی " روش های ثروت آفرینی در کسب وکارهای کوچک " با مدرسی Dr.Yasamine Pucchio استاد دانشگاه ناژل ایتالیا و علی جاهد مدیر مرکز Itc پارک علو مفناوری خراسان و مشاور توسعه کسب و کار برگزار می گردد.


معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران هم گفت: هنوز قیمت خدمات ارائه شده توسط شرکت مخابرات به روز نشده لذا بر اساس درآمدهای سال 82 در صدد پوشش هزینه های سال 1394 هستیم.


سیدعلی ملک جعفریان روز پنجشنبه در کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در فناوری اطلاعات و مخابرات در تربت حیدریه افزود: تا زمانی که به روز نشویم بطور طبیعی نمی توان توقع چندانی از شرکت مخابرات داشت.


وی گفت: با این حال شرکت مخابرات در حوزه معاونت راهبردی و توسعه کسب و کار به دنبال آن است تا در حوزه کاری خود را به روز کند.


معاون شرکت مخابرات ایران افزود: بر این اساس متناسب با تجهیزات روز جهان ابتدا نیازمندی های را شناسایی و سپس تجهیزات جدید ضمن بومی سازی تهیه می شوند.



وی ادامه داد: وظیفه ما رصد بازار است تا متناسب با نیاز شهروندان تجهیزات مخابراتی توسعه کمی و کیفی یابد، البته اولویت نخست رجوع به شرکتهای دانش بنیان در قالب شرکت در چنین کنفرانس های علمی است.


ملک جعفریان گفت: شرکتهای مخابراتی در ایران سالانه پنج کنفرانس از این جنس برگزار می کنند و در آن تازه ترین یافته های خود را در معرض قضاوت و ارزیابی کارشناسان و صاحبنظران قرار می دهند.


وی افزود: شرکت مخابرات ایران نیز که از سال 1387 روند خصوصی سازی را آغاز کرده با شرکت در چنین فضاهایی ضمن آشنایی با تازه ترین پژوهشهای علمی نیازهای خود را از طریق شرکتهای دانش بنیان تهیه می کند.


کنفرانس یک روزه بین المللی پژوهشهای کاربردی در فناوری اطلاعات، رایانه و مخابرات توسط موسسه با همکاری دانشگاه آزاداسلامی تربت حیدریه، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و شرکت مخابرات ایران در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب