دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 11:43
علیرضا پاکدل:

قول همکاری وزارت ورزش برای حل مشکل جام ریاست جمهوری/ آغاز لیگ مردان از شهریور و لیگ بانوان از مهرماه

رئیس فدراسیون هندبال در مورد زمان برگزاری لیگ هندبال و همچنین کاهش بدهی‌های مالیاتی خبر داد.
کد خبر : 507349
img_20190305_171030_148.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا پاکدل در دیدار با خبرنگاران گفت: ما بدهی سنگینی از جام ریاست جمهوری داشتیم که  قرار است وزارت ورزش در حل این مشکل به ما کمک کند.


وی همچنین گفت: اداره کل مالیاتی  از سال ۸۹ تا ۹۹ در بخش ارزش افزوده اقداماتی را آغاز کرده است و ما نباید با این موضوعات درگیر باشیم و این موضوعات باید در بخش بالادستی حل شود. این مشکل من نیست و در بخش وزارت باید حل شود؛ مگر فدراسیون چه آورده‌ای دارد. همچنین بدهی مالیاتی ما از ۹۵۰ به ۱۵۰ کاهش پیدا کرد.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره جذب مربی خارجی برای تیم ملی گفت: من به تمام  مربیان ایرانی احترام می گذارم و فکر می کنم من سنت شکنی کردم و بعد از ۳۰ سال مربی ایرانی را انتخاب کردیم. اقای حبیبی یکی از بهترین مربیان ماست که برای تیم ملی هم خیلی زحمت کشید اما واقعا سال گذشته ما بدشانسی آوردیم.


رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد: تلاش بر این است که دانش مربیان داخلی را بالا ببریم. هدف جذب مربی طراز اول است به چند گزینه خوبی هم رسیدیم اما موضوع ارز ترمز ما را کشید. بنابراین کاری نمی کنم که هندبال دچار مشکل شود. اگر مشکلات ارزی اجازه دهد از مربیان خارجی استفاده می کنیم در غیر این صورت به گزینه داخلی روی می آوریم.


وی در مورد زمان برگزاری لیگ هندبال گفت: با جدیت به دنبال برگزاری لیگ هستیم  البته باید ستاد مقابله با کرونا هم مجوزهای لازم را بدهد. طبق برنامه‌ریزی که داشتیم قرار است لیگ برتر مردان ۲۸ شهریورماه برگزار و لیگ برتر بانوان هم چهارم مهرماه هم برگزار شود. با جدیت به دنبال این هستیم که باشگاه‌های بدحساب کنار گذاشته شود. برگزاری لیگ با هشت یا پنج تیم خیلی بهتر از حضور تیم‌هایی است که نتواند قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند یا اینکه ورودی لیگ را نتواند بپردازد.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته