دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 13:10
سخنگوی قوه قضائیه:/4

پیگیر پرونده رئیس سابق تعزیرات حکومتی البرز هستیم/ دو نفر از جاسوسان حکم محکومیت قطعی گرفتند

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص تخلفات رئیس سابق تعزیرات حکومتی البرز گفت: پیگیر پرونده رئیس سابق تعزیرات حکومتی البرز هستیم و در صورت ارائه مستندات از طریق ضابط قضائی تعقیب کیفری صورت می‌گیرد.
کد خبر : 507341
BS0K4553.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامحسین اسماعیلی در ادامه گفتگوی خبری خود با خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرگزاری آنا مبنی بر اینکه آیا دستگاه قضائی در خصوص تخلفات رئیس سابق تعزیرات حکومتی البرز ورود کرده است یا خیر گفت: پیگیر پرونده رئیس سابق تعزیرات حکومتی البرز هستیم و در صورت ارائه مستندات از طریق ضابط قضائی تعقیب کیفری صورت می‌گیرد.


وی افزود: به موارد اتهامی تا زمانی که رسیدگی نشده است، نمی‌توان به آن عنوان جرم اطلاق کرد؛ البته اینگونه نیست که دادستانی کرج اقدامی نکرده بلکه علی‌رغم اینکه گزارش اولیه توأم با مستندات نبوده، ارجاع شده و از آنها مطالبه مستندات شده است.


سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه صرف یک گزارش فاقد استناد نمی‌شود اقدام قضائی انجام داد، اظهار کرد: البته در این مورد نمی‌توان بی‌تفاوت بود؛ این پرونده در دادسرا ثبت شده و از ضابط خواسته شده مستندات مربوط به این گزارش را ارائه دهند و تحقیقات تکمیلی انجام دهند و منتظر ارائه مستندات از ناحیه ضابط هستیم. اگر مستندات اقتضا داشت، تعقیب کیفری رئیس سابق تعزیرات البرز انجام خواهد شد.




بیشتر بخوانید؛


سخنگوی قوه قضائیه:/۱ یقه ابربدهکاران بانکی و مالیاتی را می‌گیریم/ تاکنون بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان مالیات از بدهکاران عمده وصول شده است


سخنگوی قوه قضائیه:/۲ امروز آخرین جلسه دادگاه اکبر طبری است/ به پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ورود کردیم


سخنگوی قوه قضائیه:/۳ یک نماینده سابق مجلس بازداشت شده است/ تبانی عامل گرانی خودروهاست




اسماعیلی با اشاره به اینکه اخیراً 5 مورد دستگیری در وزارت امور خارجه، صنایع و شرکت‌های قطعات و پشتیبانی‌کننده حوزه انرژی، وزارت دفاع و سازمان انرژی اتمی داشته‌ایم، گفت: در همین ایام دو نفر از جاسوسان حکم محکومیت قطعی گرفتند؛ مسعود مصاحب در قالب دبیرکل انجمن دوستی ایران و اتریش با سرویس موساد و آلمان مبادرت به جاسوسی می‌کرد، وی 10 سال حبس گرفته و حکمش قطعی است.


وی ادامه داد: شهرام شیرخانی، جاسوس انگلیس هم حکم قطعی گرفته و به‌دنبال آلوده‌سازی برخی مدیران و جذب عناصر برای سرویس انگلیس بوده است؛ او اطلاعات قراردادهای ما در حوزه بانک مرکزی، بانک ملی و وزارت دفاع را به دشمن داده بود.


انتهای پیام/4076/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته