دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 10:47
جمالی عنوان کرد؛

درخشش دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در دوره 25 مسابقات استانی قرآن

رئيس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: كاركنان و دانشجويان این دانشگاه در مرحله استانی بيست‌و‌پنجمين دوره مسابقات شفاهی قرآن كريم، مقام نخست تا سوم رشته ترتيل و تحقيق را از‌ آن خود كردند.
کد خبر : 507322
IMG_0089.jpg

عمران جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لارستان با بيان اين موضوع كه اکثر شركت‌كنندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان راه‌یافته به‌مرحله استانی در مسابقات سراسری قرآن‌كريم حائز مقام شده‌اند، گفت: در مرحله نخست اين دوره از مسابقات كه با حضور پرشور كاركنان و دانشجويان به‌صورت آنلاين برگزار شد، شرکت‌کنندگان در فضای مجازی به‌رقابت پرداختند و پس از داوری، منتخبان به مرحله استانی راه يافتند.


وی با بيان اين موضوع كه در مرحله استانی بيست‌و‌پنجمين دوره مسابقات شفاهی قرآن كريم، كاركنان و دانشجويان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان مقام نخست تا سوم در رشته ترتيل و تحقيق را از‌ آن خود كردند، اظهار كرد: در بخش دانشجویی و در رشته‌های ترتيل و تحقيق، حامد مقيمی، فاطمه قاضی‌زاده و فاطمه تفضلی به‌ترتيب مقام‌های نخست تا سوم اين دوره از مسابقات را كسب كردند و در بخش كاركنان نیز الهام حيدرپور در رشته ترتيل حائز مقام سوم استانی شد.


راه‌اندازی رادیو رفاقت در واحد لارستان


 رئيس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ادامه داد: در ايام كرونایی، يكی از فعاليت‌های جذاب و پرطرفدار كه با استقبال خوب دانشجویان هم مواجه شده است، راه‌اندازی رادیو رفاقت است که به‌همت دانشجويان فرهنگ‌دوست و هنرمند اين واحد دانشگاهی در مناسبت‌های مذهبی و ملی برنامه‌های مختلفی توسط آنان تدوين و پخش می‌شود.


این مسئول متذكر شد: مسابقه خطبه غدیریه ویژه کارکنان و اعضای هیئت علمی، نقالی‌خوانی و شعر‌خوانی ویژه فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی و مجازی این واحد دانشگاهی بوده كه مورد استقبال گسترده دانشگاهيان قرار گرفته است.


جمالی عنوان كرد: حضور چشمگیر کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی در رزمایش همدلی مومنانه در اعیاد دهه کرامت، قربان و غدیر، ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت‌های مذهبی و ارائه برنامه‌هایی مانند برگزاری کارگاه تفسیر قرآن کریم در فضای مجازی از جمله فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان بوده كه با همراهی پرشور دانشجویان، استادان تلاشگر و کارکنان خدوم این واحد دانشگاهی همراه شده است.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته