دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 15:51
در راستای برنامه توانمندسازی دوشنبه‌های وبیناری؛

وبینار «روش‌های کنترل، پیشگیری، مراقبت و توانبخشی کووید-19» برگزار شد

وبینار توانمندسازی «روش‌های کنترل، پیشگیری، مراقبت و توانبخشی کووید-19» با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی توسط دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در سطح ملی برگزار شد.
کد خبر : 507278
photo_2020-08-11_06-13-35.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در راستای برنامه توانمندسازی دوشنبه‌های وبیناری، وبینار توانمندسازی «روش‌های کنترل، پیشگیری، مراقبت و توانبخشی کووید-19» با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی توسط دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در سطح ملی برگزار شد.


این وبینار تخصصی با سخنرانی سپیده نصرالله، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و با همت شهرزاد خاکپور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برای اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی و دانشجویان علاقه‌مند به آن برگزار شد.


در ابتدای وبینار شهرزاد خاکپور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران هدف از برگزاری این وبینار را آشنا کردن مخاطبان با مفاهیم جدید و روش‌های کنترل و مراقبت‌های صحیح و نیز روش‌های علمی توانبخشی به بیماران covid-19 ذکر کرد.



در ادامه وبینار سپیده نصرالله، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران مطالبی پیرامون راهکارهای مؤثر در کنترل، پیشگیری، مراقبت و توانبخشی ارائه کرد.


وی با اشاره به اهمیت رعایت این راهکارها در شرایط همه‌گیری کرونا افزود: آموزش نحوه کنترل، پیشگیری، مراقبت و توانبخشی کووید-۱۹ یک الزام است و در صورت رعایت آن از سوی آحاد جامعه و دانشجویان که قشری عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند می‌توان زنجیره این ویروس را در هم شکست.



عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بیان کرد: دانشگاه‌ها از پتانسیل بالایی جهت آموزش و آگاهی‌بخشی برخوردار هستند و با توجه به اینکه الگوی مبتلایان به کووید-19 در هر دوره به شکل قابل توجهی تغییر می‌یابد، ضروری است دانشگاه‌ها از ظرفیت‌های حداکثری خود جهت آموزش استفاده کنند.



انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته