دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 10:00
آنا گزارش می‌دهد؛

درسی که روزگار به قلعه‌نویی و مجیدی داد/ چطور فرهاد به عرش رسید و امیر به فرش

روزگار درسی را به امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی داد که تا سال‌های سال فراموش نخواهند کرد.
کد خبر : 507275
قلعه+نویی+فرهاد+مجیدی.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا-حمیدرضا اسکندری؛ تقریبا همین یک ماه پیش بود که سپاهان با امیر قلعه‌نویی چند نتیجه خوب گرفت و استقلال با فرهاد مجیدی دوران پسا کرونا را آنقدر بد شروع کرده بود که خوشبین‌ترین هوادار این تیم هم امیدی به دومی و حتی سومی تیمش در پایان لیگ نداشت.


رسانه‌ها مجیدی و دستیارانش را به باد انتقاد گرفته و حتی پزشک آبی‌پوشان هم تمرینات غلط بدنسازی را عامل ناکامی تیمش و مصدومیت چند بازیکن دانست. در این میان هم مدیران استقلال کوچکترین حمایتی از فرهاد نکرده و باب مذاکره را با برخی مربیان را آغاز کردند. حتی برخی مدیران بیرون‌گود استقلالی هم ادعا کردند می‌توانند استراماچونی را برگردانند.


امیر قلعه‌نویی


اما در این بین امیر قلعه‌نویی فرصت را غنیمت شمرده و لابی‌های خود را برای بازگشت به استقلال آغاز کرد. حتی برخی از نزدیکان  و مشاوران مدیرعامل استقلال نیز با ژنرال ناکام وارد مذاکره شده و به توافقات پنهانی هم دست یافتند‌‌. خبری که به گوش مدیران سپاهان هم رسید و باعث دلخوری شدید آنها شد. همان موقع بود که سپاهانی‌ها قید همکاری با سرمربی خود برای فصل بعد را زده و به محرم نویدکیا آماده‌باش دادند.


فرهاد مجیدی


در ادامه لیگ نتایج افتضاح سپاهان آغاز و استقلال با مجیدی رفته رفته اوج گرفت تا جاییکه دو برد باارزش مقابل تیم پرستاره قلعه‌نویی کسب کرد. در حقیقت در این یک ماه اخیر چرخه روزگار به شکلی چرخید که فرهاد مجیدی به خاطر نتایج درخشان تیمش به عرش رفت و ژنرال بخت برگشته به فرش رسید.


در واقع روزگار درس خوبی را به قلعه‌نویی داد که مبادا قبل از به پایان رساندن هر کاری به دنبال آغاز کاری دیگر باشد. یا اینکه نسخه دیگری را بپیچد غافل از اینکه نسخه خودش را روزگار پیچاند.


فرهاد مجیدی


در عوض مجیدی در ابتدای راه مربیگری‌اش به خوبی متوجه شد که در بدترین شرایط هم نباید ناامید شده و دست از کار بکشد. او حالا بهتر از هر زمان دیگری متوجه شده که دنیای مربیگری هم بالا و پایین زیاد دارد. اگرچه او هم اکنون هم نباید مغرور شده و در باد پیروزی‌های اخیر تیمش بخوابد. استقلال برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر راه دراز و مسیر ناهمواری پیش‌رو دارد و هدایت این تیم تجربه و دانش مربیگری بالایی را می‌طلبد.


قلعه‌نویی نیز شاید بهتر باشد چند صباحی به استراحت پرداخته و دلایل ناکامی‌های چند سال اخیر خود با تیم‌های مختلف با هزینه‌های گزاف را پیدا کند. شاید نسخه پزشکان هم برای امیر استراحت به دور از هیاهوی فوتبال باشد. 


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته