دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1399 - 16:02
دالوند در گفتگو با آنا:

بستر برگزاری کلاس‌های مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون آماده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: این واحد دانشگاهی در شرایط بیماری کرونا توانسته با سرعت و کیفیت بالا همه بسترها و امکانات  لازم را برای برگزاری کلاس‌های مجازی مهیا کند.
کد خبر : 507199
IMG_6932.JPG

محمد‌رضا دالوند در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری آنا در کازرون اظهار کرد که این واحد دانشگاهی در وضعیت و شرایط کنونی بیماری کرونا با سرعت و کیفیت بالا همه بسترها و امکانات  لازم را برای برگزاری کلاس‌های مجازی و آموزش از راه دور مهیا  و راه‌اندازی کرده است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون آمادگی دارد در این شرایط به وظایف علمی، آموزشی و فرهنگی خود عمل کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با بیان اینکه این شهرستان قطب مهم دانشگاهی در استان  فارس و کشور است، گفت: واحد کازرون  یکی از با سابقه‌ترین دانشگاه‌های این شهرستان است که اسفند 1364 راه‌اندازی شده و امروز در قالب پنج دانشکده (پزشکی و پیراپزشکی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم‌انسانی و دامپزشکی و کشاورزی) در مقاطع دکتری تخصصی، دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی با بیش از 50 رشته و گرایش‌های مختلف تحصیلی در خدمت عموم شهرستان، استان‌های همجوار و سراسر کشور است.


راه‌اندازی کانال خبری مشترک بین دانشگاه‌های کازرون
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، ایجاد و راه‌اندازی کانال خبری مشترک بین دانشگاه‌های شهرستان کازرون را گامی مثبت در راستای پیشرفت و تعامل و تبادل اطلاعات بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دانست و از این اقدام قدردانی و حمایت کرد.


دالوند با تبریک روز خبرنگار به اهل قلم و اصحاب رسانه از ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرستان در روز خبرنگار، ابراز خوشحالی کرد و راه‌اندازی این کانال خبری را موجب وحدت‌، همدلی‌، تبادل تجربیات و مشارکت بیشتر بین دانشگاه‌های شهرستان دانست و خواهان فعالیت‌های بیشتر همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی شهرستان در این کانال ویژه و مشترک شد‎.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته