دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1399 - 14:33
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان عنوان کرد؛

پرورش روح جمعی و اتحاد مسلمانان با اقامه نماز جماعت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان اظهار کرد: برپایی فریضه نماز به‌صورت جماعت میان مسلمانان باعث اتحاد و پرورش روحی جمعی در میان آنان خواهد شد.
کد خبر : 507152
_MG_8768.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بهبهان، بهزاد محمدی در جمع اعضای کمیته اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با یادآوری تأکید اسلام بر حضور حداکثری مسلمین در نماز جماعت که یک موضوع عبادی بسیار مهم در دین اسلام است، اظهار کرد: مهم‌ترین  هدف‌ اجتماعی که در نماز جماعت نهاده شده، احیا و نشان دادن روح جمعی در اسلام و ایجاد تبلیغ برای دیگران در قدرت اجتماعی اسلام است.


به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برپایی این فریضه مهم میان مسلمانان باعث اتحاد و پرورش روحی جمعی در میان آنان خواهد شد.


وی بر حضور حداکثری همکاران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نماز جماعت تأکید کرد و افزود: نماز جماعت باعث نزول خیر و برکات فراوانی در زندگی فردی و اجتماعی انسان می‌شود.


محمدی با بیان اینکه نخستین دستور اسلام اقامه نماز جماعت و دعوت از نمازگزاران برای شرکت  در نماز جماعت بوده است، بیان کرد: از مهم‌ترین برکات نماز جماعت، استجابت دعا، درمان نفاق، کفاره گناهان، عبور از صراط و نجات از مراحل ترسناک قیامت است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته