دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1399 - 10:26
گنارو گتوزو:

مقابل بارسلونا نیم ساعت خواب بودیم/ اشتباهات بازیکنانم من را دیوانه می‌کند

سرمربی تیم ناپولی گفت: بازیکنان مقابل بارسلونا نیم ساعت خواب بودند و به این تیم اجازه صعود به مرحله بعد دادند.
کد خبر : 506884
1258010421.jpg.0.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ناپولی در ورزشگاه خالی از تماشاگر نیوکمپ با نتیجه 3 بر یک مغلوب بارسلونا شد تا از گردونه لیگ قهرمانان اروپا خارج شود.


گنارو گتوزو در خصوص شکست تیمش مقابل بارسلونا و حذف از لیگ قهرمانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از پشیمانی‌ها وجود دارد. سه گل مسخره خوردیم و خطاهای جبران ناپذیری در طول مسابقه داشتیم. این اشتباهات باعث شد تا برابر بارسلونا شکست بخوریم و از دور مسابقات حذف شویم.


وی افزود: اشتباهاتی که بازیکنانم انجام دادند من را دیوانه می‌کند. ما اگر دچار خطاهای بچه‌گانه نمی‌شدیم قطعاً برابر بارسلونا بازنده نبودیم. ناپولی بر بازی مسلط بود و موقعیت‌های بسیار زیادی خلق کرد ولی ما از فرصت‌هایی که ایجاد کردیم به خوبی استفاده نکردیم و فرصت را به بارسلونا دادیم تا بتواند به هدفی که مد نظرش بود دست یابد.


سرمربی تیم ناپولی خاطرنشان کرد: بارسلونا با ذخایر خود بازی کرد. تیم با کیفیت و پرمهره‌ای که از فرصت‌هایی که نصیبش می‌شود به بهترین نحو استفاده می‌کند. ما به عنوان یک تیم، بسیار خوب بازی کردیم اما بزرگ‌ترین حسرت ما این است که نیم ساعت از مسابقه را در خواب بودیم و صعود به مرحله بعد را به حریف خود هدیه کردیم. جالب است که بارسلونا در 10 دقیقه ابتدای این مسابقه از نیمه خود هم خارج نشد. عملکرد ناپولی بسیار خوب بود اگر بازیکنان دچار اشتباهات مرگبار نمی‌شدند و به بارسلونا فرصت گلزنی نمی‌دادند.


گتوزو یادآور شد: اگر قاطعیت و ذهنیت قوی‌تری نزد بازیکنان تیم بود، مسلماً مغلوب ستاره‌های بارسلونا نمی‌شدیم. آنها فقط به این دلیل توانستند برنده مسابقه شوند که از اشتباهات ما به بهترین شکل استفاده کردند. من عصبانی هستم چون بازیکنانم لیاقت صعود به مرحله بعد را داشتند ولی با فرصت‌سوزی و خطاهای جبران‌ناپذیر اجازه دادند تا بارسلونا به جای آنها به جمع هشت تیم لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته