دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل پدیده: سهامداران پدیده شاندیز مالباخته نیستند/ تهاتر سهام پدیده با آپارتمان و مغازه

مدیرعامل شرکت پدیده با بیان اینکه هیچ زمان سهام به عنوان بدهی محسوب نمی‌شود، گفت: سهامدار پدیده شاندیز باید بداند که بیش از سهام خود، دارایی وجود دارد بنابراین مالباخته محسوب نمی‌شود و چرا باید با این الفاظ آبروی خودمان را ببریم.
کد خبر : 50681

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، محسن پهلوان‌مقدم در کنفرانسی مجازی با تاکید بر اینکه شرکتی شفاف‌تر از پدیده در کل کشور وجود ندارد، افزود: بازرسی و نظارت سازمان بازرسی تنها مختص شرکت‌های دولتی است اما با این حال سازمان بازرسی و حسابرسی از پدیده بازرسی داشته‌اند. از طرفی بورسی شدن ما به معنای شفافیت است.


وی درباره دریافت مجوز شرکت پدیده تصریح کرد: 99 درصد مجوزها در ارتباط با ادارات دولتی اخذ شده است. به عبارت دیگر مجوز نهایی از 3 ارگان اخذ و مجوز یک اداره دیگر در حال نهایی شدن است.


پهلوان‌مقدم درباره ادعای خود مبنی بر داشتن 20 هزار میلیارد تومان نقدینگی ادامه داد: دارایی با پول تفاوت دارد. هنوز هم ادعا داریم که این میزان دارایی داریم اما موضوع دارایی با پول نقد جداست.


مدیرعامل شرکت پدیده در پاسخ به اینکه برخی تجمعات علیه پدیده را به نوعی عاملی برای توجه بیش‌تر دولت به شرکت شما و کمک به حل مشکلات آن می‌دانند، اظهار کرد: تجمع و آشوب هیچ زمانی به نفع کسی نخواهد بود. کما اینکه تعدادی سرمایه‌گذار خارجی که برای سرمایه‌گذاری و مشارکت با پدیده وارد ایران شده‌ بودند پس از قرار گرفتن در فضای موجود حاضر به همکاری با ما نشدند.


وی تاکید کرد: پدیده 130 هزار سهامدار دارد و حال از این تعداد 500 نفر برای اعتراض به خیابان می‌ریزند. در چنین وضعیتی چه کسی حاضر به شراکت با اینگونه سهامدار است؟


تهاتر سهام پدیده با آپارتمان و مغازه


پهلوان‌مقدم از فراهم شدن امکان تهاتر سهام پدیده با آپارتمان و مغازه خبر داد و گفت: به زودی بر روی سایت شرکت اعلام می‌کنیم که سهامداران خواهان خروج می‌توانند سهام خود را با آپارتمان و یا مغازه تهاتر کنند.


وی عنوان کرد: البته امکان نقل و انتقال سهام نیز فراهم می‌شود و فروشندگان می‌توانند سهام خود را به متقاضیان جدید بدهند؛ همان کاری که بانک انجام می‌دهد.


به گفته مدیرعامل شرکت پدیده، 95 درصد کسانی که سهام خود را فروخته‌اند، باز هم سهامدار پدیده هستند چرا که تنها 5 درصد کل سهمشان را فروخته‌اند.


ویدیوی کنفرانس مدیرعامل شرکت پدیده


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته