دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1399 - 10:24
 بمناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

قدردانی از پیشکسوت مطبوعات لنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنجان از محمدرضا شریفی پیشکسوت مطبوعات و رسانه این شهرستان قدردانی کرد.
کد خبر : 506732
khabar1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان، فرهاد نیکنام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنجان به‌مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی مطبوعات فولادشهر و ذوب آهن رمز ماندگاری رسانه را ایثار، تلاش و مجاهدت خبرنگاران دانست و گفت: اصحاب رسانه طلایه‌داران آگاهی و اطلاع‌رسانی شفاف در جامعه هستند و باید همواره مورد احترام و تکریم قرار گیرند.


وی از تشکیل شورای هم‌اندیشی مطبوعات و اصحاب رسانه با مشارکت مدیران و روابط‌عمومی‌های ادارات شهرستان خبرداد و گفت: این شورا به‌دلیل حمایت از قشر پر‌تلاش رسانه پس از بحران کرونا تشکیل خواهد شد.


مسئولان برای اطلاع‌رسانی بی‌تفاوت نباشند


محمدرضا شریفی، پیشکسوت مطبوعات شهرستان لنجان نیز با‌توجه به گوشه‌ای از تلاش‌ها و خدمات انجام شده رسانه‌ای در طول 50 سال سابقه حرفه‌ای خود اظهار کرد: مسئولان نباید برای اطلاع‌رسانی حوزه فعالیت خود بی‌تفاوت باشند بلکه باید امر خطیر آگاهی‌رسانی به مردم را هم جزئی از وظایف خود قلمداد کرده و با حمایت خود از خبرنگاران در واقع از دستگاه متبوع خود حمایت کنند.


شریفی افزود: بهتر است قوای سه‌گانه کشور با همبستگی و یکپارچه‌سازی ملی فضای مناسبی برای فعالیت قشر خبرنگار و اصحاب رسانه به‌وجود آورند تا آنان بدون دغدغه تأمین زندگی وظیفه و رسالت خطیر و حساس خود را بنحو احسن انجام دهند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/


انتهای پیام/

برچسب ها: روز خبرنگار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته