دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1399 - 12:00
محمد نوری در گفتگو با آنا:

استقلال مستحق برد بود اما بدشانسی آورد/ سیستم دفاعی باید ترمیم شود

پیشکسوت استقلال معتقد است تیم استقلال تمرکز لازم را نداشت وگرنه مستحق پیروزی بود.
کد خبر : 506643
_MID3620.jpg

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد استقلال مقابل شهرخودرو و نتیجه تساوی گفت: به نظرم استقلال در نیمه اول این بازی شاداب نبود و رفته‌رفته توانست انرژی لازم را به دست بیاورد اما فکر می‌کنم هر دو تیم برای حداقل نتیجه به میدان آمده بودند و به همین خاطر بازی خوبی از کار درنیامد. هر دو تیم مهره‌های خوبی در اختیار داشتند اما به خاطر نبود برنامه نتوانستند از پس این بازی بربیایند و در نهایت بازی به نتیجه تساوی رسید.


وی گفت: البته معتقدم استقلال در این بازی مستحق برد بود اما بدشانسی آورد. سرمربی استقلال با یک تعویض هوشمندانه، ارسلان مطهری را به میدان فرستاد؛ اما متاسفانه این بازیکن هم مصدوم شد و از بازی بیرون رفت و به همین خاطر حملات او کمتر شد.


پیشکسوت استقلال به حضور میلیچ در خط هافبک ایراد گرفت و عنوان کرد: میلیچ یک بازیکن چپ پا است و حرکات و سانترهای خوبی دارد اما این بازیکن در خط هافبک کارایی نداشت و حتی فکر می‌کنم کادر فنی هم به این نتیجه رسید.


نوری تاکید کرد: استقلال نتوانست موقعیت برتری خود را حفظ کند و بلافاصله بعد از گل دیاباته از حریف خود گل خورد و نتیجه تساوی شد. اگر آن‌ها تمرکز لازم را داشتند، استقلال برنده این دیدار می‌شد اما متاسفانه نبود برنامه استقلالی‌ها را دچار چالش کرد.


وی عنوان کرد: من فکر می‌کنم یکی از ایرادهای اصلی استقلال نداشتن برنامه برای حفظ نتیجه است. همچنین این تیم در دفاع تیمی دچار مشکل است و برای کار در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی باید تغییر رویه بدهد و سیستم دفاعی را بهبود ببخشد در غیر این صورت استقلال دچار مشکل می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته