دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1399 - 10:05
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی:

خبرنگاران روشنگران و حافظان شفافیت و حقیقت در جامعه هستند

حیدری با صدور پیامی، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، روز خبرنگار را به فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.
کد خبر : 506629
637254889018607654.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد حیدری، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، هفدهم مرداد و روز خبرنگار را به فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
نون والقلم و ما یسطرون
ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید «محمود صارمی» هفدهم مرداد روز خبرنگار را به همه این عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم راه این شهید عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در راستای دفاع از حقوق مردم تداوم یابد.
خبرنگاران روشنگران، حافظان شفافیت و حقیقت در جامعه هستند که علی‌رغم همه مشقت‌ها و سختی کار، می‌کوشند مدافعان راست‌قامتی برای آگاهی‌بخشی باشند، بی‌تردید صاحبان قلم محور اصلی پاسداشت بسط راستی و بیان واقعیات شناخته می‌شوند که در این مسیر باید به اخلاق حرفه‌ای و رعایت اصل امانتداری و صداقت آراسته باشند.
امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی، بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی‌نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده و رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره شده ‏است تا جامعه را در زمینه آگاهی و اطلاع‌رسانی در مسیر درستی قرار دهند.
لذا در این شرایط، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران با تعهد و مسئولیت بیشتری به جهت مقابله زیاده‌خواهی‌های این بنگاه‌های خبری و همچنین اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق مبادرت ورزند و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند تا توطئه‌های دشمن علیه مردم و کشور را همچنین خنثی سازند.
روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی به ویژه فعالان این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش این عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت دارم.
احمد حیدری
سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته