دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1399 - 10:11
برایان هوک:

ایران راه مقاومت را انتخاب کرده است

مسئول گروه ویژه اقدام علیه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا گفت: با وجود باز بودن درهای به اصطلاح «دیپلماسی»، ایران راه مقاومت را ترجیح می‌دهد.
کد خبر : 506491
57728100.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «برایان هوک» مدعی شد که دولت آمریکا به‌دنبال دیپلماسی با ایران است، اما تهران در برابر آن مقاومت می‌کند.


وی که دولت متبوعش پس از خروج از برجام در اردیبهشت‌ماه 97 از هیچ تلاشی برای اعمال فشارهای اقتصادی و سیاسی علیه ایران فروگذار نکرده و در قالب «کارزار فشار حداکثری» به‌دنبال ایجاد بحران‌ در ایران بوده است، درباره امکان مذاکره با ایران مدعی شد: درهای دیپلماسی با ایران همچنان به‌طور کامل باز است، اما رهبران ایران مقاومت را به جای دیپلماسی انتخاب کرده‌اند. این تصمیم آن‌هاست.


مسئول گروه ویژه اقدام علیه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه با دفاع از کارزار فشار حداکثری علیه ایران گفت: ایران را از پول زیادی محروم کرده‌ایم، تاریخ انقضای توافق هسته‌ای را جلو انداختیم تا در آینده با ایرانی ثروتمندتر که نیروهای نیابتی‌اش نیز ثروتمندتر شده و بخش عمده زیرساخت‌های هسته‌ای خود را نیز حفظ کرده است، سر و کار نداشته باشیم.


برایان هوک همچنین مدعی شد ایران از برجام به‌عنوان ابزاری برای باج‌خواهی استفاده و با این حربه دائماً اروپایی‌ها را تهدید می‌کند.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته