دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1393 - 14:42

قائم‌مقام پرسپولیس بعد از مدیرعاملی، سخنگوی سرخپوشان هم شد!

قائم مقام باشگاه پرسپولیس که هفته گذشته خود را مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی کرد از این پس وظایف سخنگوی سرخپوشان را نیز انجام خواهد داد.
کد خبر : 5063

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته گذشته بعد از انتصاب محمد حسین نژاد فلاح توسط وزارت ورزش به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس وی در برنامه زنده ورزش‌و‌مردم تاکید کرد مسئولان وزارت ورزش حکم مدیرعاملی برای او صادر کرده اند.


بعد از اظهارات نژاد فلاح روز گذشته خواجه‌وند (سخنگوی سابق) پرسپولیس در مصاحبه‌ای با رد صحبت‌های قائم مقام باشگاه پرسپولیس در جمع رسانه‌ها گفت:‌ هیات مدیره باشگاه نژادفلاح را قائم مقام پرسپولیس می‌داند زیرا هیات مدیره سرخپوشان حکم قائم مقامی برای او صادر کرده‌ و به این عنوان به او رای داده‌اند.


وی اضافه کرد:‌ از لحاظ قانونی حمیدرضا سیاسی که اکنون به دلیل وجود برخی مشکلات در بازداشت حضور دارد همچنان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود.


بعد از صحبت‌‌های خواجه‌وند، نژادفلاح بعد از آنکه خود را مدیرعامل باشگاه معرفی کرد اکنون امور سخنگویی در باشگاه پرسپولیس را نیز به عهده گرفت و از امروز خود را سخنگوی جدید باشگاه معرفی کرد.


سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نیز با تایید این خبر نوشت:‌ محمدحسین نژادفلاح صبح امروز با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مهدی خواجه‌وند سخنگوی پیشین باشگاه در امر اطلاع‌رسانی به افکار عمومی و رسانه‌ها با تاکید بر پاسخگویی به هواداران و رسانه‌ها اعلام کرد: از این پس در سمت مسئول امور اجرایی باشگاه پرسپولیس شخصاً مسئولیت سخنگوی باشگاه پرسپولیس را نیز بر عهده خواهم داشت تا اخبار، اطلاعات مورد نیاز هواداران و رسانه‌ها از طریق بنده، روابط عمومی و سایت رسمی باشگاه منتشر شود.


با توجه به اظهارات جدید نژادفلاح، قائم مقام پرسپولیس از امروز بعد مدیرعاملی شغل سخنگویی باشگاه را نیز به عهده خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته