دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1399 - 09:30

احتمال افزایش حضور تیم‌ها در لیگ کشتی/ بی‌توجهی به ویروس کرونا در بین گوش‌شکسته‌ها

در حالی که هنوز ستاد مقابله با کرونا مجوزهای لازم را برای برگزاری رقابت‌های کشتی نداده است اما تیم‌ها مشتاق به حضور در لیگ کشتی هستند.
کد خبر : 506233

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در حالی که هنوز ستاد مقابله با کرونا مجوز فعالیت‌های کشتی را صادر نکرده است اما سازمان لیگ کشتی این روزها با جدیت تمام امور مربوط به برگزاری لیگ را در حال پیگیری است و قرارداد کشتی‌گیران هم در سازمان لیگ ثبت شده است‌.


نکته قابل توجه اینکه امسال با وجود شیوع ویروس کرونا اما استقبال تیم‌ها از حضور در لیگ نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و انگار نه انگار که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و کشتی‌گیران و تیم‌ها مصمم به حضور در لیگ هستند. در حال حاضر ۱۰ تیم در کشتی فرنگی و ۱۱ تیم در کشتی آزاد در لیگ حضور دارند که البته به گفته رئیس سازمان لیگ این تعداد افزایش هم پیدا می‌کند.


قرار است ۲۳ مردادماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی قرعه‌کشی صورت بگیرد و بعد از آن سازمان لیگ و تیم‌ها و باشگاه‌ها منتظر صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا هستند تا مجوز لازم را بگیرند.با توجه به شرایط فعلی و شیوع موج دوم ویروس منحوس کرونا بعید است این اتفاق بیفتد، به این خاطر که کشتی رشته پربرخوردی است و امکان مبتلا شدن به این ویروس بالاست. البته فدراسیون قرار است طبق پروتکل‌های بهداشتی جلو برود.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته