دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1399 - 17:12
استاندار زنجان:

7 هزار فرصت شغلی در استان زنجان ایجاد می‌شود

استاندار زنجان گفت: باید طرح‌های جهش تولید با جدیت دنبال شود و اگر بتوانیم این طرح‌ها را امسال به سرانجام برسانیم 7 هزار فرصت شغلی با ارزش تولیدی 13 هزار و 655 میلیارد تومان در استان زنجان ایجاد می‌شود.
کد خبر : 506152
2955965.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان گفت: در دیدار با وزیر صمت به تفاهم رسیدیم تا پسماندهای دپوشده روی به‌دلیل داشتن امکانات و تجهیزات لازم در اختیار قرارگاه خاتم‌الأنبیا قرار گیرد و سود حاصل از این پسماند به نفع مردم هزینه شود.


وی با بیان اینکه از دوم فروردین کارگروه جهش تولید در استان زنجان تشکیل و ابتدا 65 طرح به سازمان برنامه و بودجه برای تصویب ارسال شد، افزود: از این تعداد طرح 27 مورد به تصویب نهایی رسید که بانک‌های عامل نیز با اعطای 6 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای این طرح‌ها و نقشه راه استان موافقت کردند.


بیشتر بخوانید:


طرح‌هایی با اشتغا‌ل‌زایی 1500 نفر در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد


استاندار زنجان از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان خواست تا کمیته‌ای با دبیری این سازمان و ریاست استاندار تشکیل تا هر دو هفته یکبار روند اجرای طرح‌های جهش تولید و پروژه‌های مصوب سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه رصد و گزارش شود.


طرح‌های جهش تولید در استان زنجان با جدیت دنبال شود


حقیقی بیان کرد: در سفر نوبخت به زنجان 420 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین، تکمیل بیمارستان 144 تختخوابی ولی عصر(عج) زنجان و محورهای مواصلاتی در دست اجرا اختصاص یافت.


نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: باید طرح‌های جهش تولید استان با جدیت دنبال شود و اگر بتوانیم این طرح‌ها را امسال به سرانجام برسانیم، نزدیک به 7 هزار فرصت شغلی با ارزش تولیدی 13 هزار و 655 میلیارد تومان در استان ایجاد می‌شود.


وی گفت: کسانی که در شهرک‌های صنعتی زمین خریده‌اند و به هر علتی ساخت و ساز در آن صورت نگرفته و نیتشان فروش زمین به چند برابر قیمت است، متخلف هستند و دستگاه‌های امنیتی و قضائی با آنان برخورد خواهند کرد.


حقیقی از معاونت هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا پایان هفته تکلیف 488  میلیارد تومان اعتبار تأمین خسارت مشاغل ناشی از کرونا را برای تخصیص به این مشاغل روشن کنند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته