دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1394 - 17:20

اهدای کتابخانه شخصی مهاجر الی الله به دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا

کتابخانه شخصی مهاجر الی الله شهید دکتر حاج عباس معلمی معاون سابق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا به کتابخانه مرکزی این دانشگاه اهدا شد.
کد خبر : 50615

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا گفت: همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی در یک اقدام فرهنگی و خداپسندانه 300جلد کتاب نفیس مربوط به کتابخانه شخصی مهاجر الی الله شهید دکتر حاج عباس معلمی بوسیله پدر و همسر این شهید گرانقدر برای استفاده دانشجویان و استادان به کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا اهدا شد.


علیرضا کاویانی افزود: کتب اهدا شده به دانشگاه شهرضا دربرگیرنده موضوعات مختلفی مانند مذهبی،تاریخی،علمی و اجتماعی است که همگی به یاد این عزیز سفر کرده ممهور و اهدا شد.


مهاجر الی الله شهید دکتر حاج عباس معلمی اوره عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی در سمت‌های ریاست دانشکده فنی و مهندسی، مدیر پژوهشی دانشگاه ، مدیر گروه رشته های مکانیک،مهندسی پزشکی و نهایتاٌ معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا انجام وظیفه می کرد و در مهر ماه جاری در حادثه جانسوز منا در مناسک حج ابراهیمی دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته