دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1399 - 09:28

فرهاد همچنان منتظر پاسخ فراز/ رویای سرمربیگری تراکتور مانع حضور کمالوند در استقلال

سرمربی لیگ برتری تمایل چندانی برای کار در کادرفنی استقلال ندارد چرا که رویای سرمربیگری دوباره تراکتور را در سر می‌پروراند.
کد خبر : 505978
فراز کمالوند علیرضا منصوریان.jpg

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال روز‌های حساسی را پشت‌سر می‌گذارد و چنانچه بتواند این روز‌ها را سلامت بگذراند شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا و صعود به نیمه نهایی جام حذفی خواهد داشت. این در حالی است که استقلال در شهریور ماه هم باید بازی‌های باقی مانده خود در لیگ قهرمانان آسیا را به اتمام برساند.


پیش از این در خبرها داشتیم که فرهاد مجیدی برای تقویت کادرفنی تیمش از فراز کمالوند خواسته به عنوان مدیرفنی در استقلال او را همراهی کند. پیشنهادی که بیش از یک هفته پیش به کمالوند شده اما او هنوز پاسخی نداده است.


به نظر می‌آید کمالوند تمایلی چندانی برای عضویت در کادرفنی آبی‌پوشان ندارد از این جهت که می‌ترسد برای فصل آینده پیشنهاد سرمربیگری نداشته باشد.


کمالوند امید زیادی به جانشینی ساکت الهامی در تراکتور دارد و با توجه به همین مسئله حضورش در کادرفنی استقلال هر چند برای مدت کوتاهی شاید باعث شود که او شانس سرمربیگری تراکتور را از دست بدهد.


در هر صورت مجیدی تمایل زیادی دارد تا یکی دو ماه آینده و همچنین بستن تیمی ایداه‌آل برای فصل آینده از کمالوند در کنار خود استفاده کند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته