دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1394 - 15:40

جراحی بهداد موفقیت آمیز بود/ قوی ترین مرد جهان به هوش است

رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: عمل جراحی بهداد سلیمی با موفقیت انجام شد و او هم اکنون به هوش است و هیچ مشکلی ندارد.
کد خبر : 50591

به گزارش گروه ورزشی آنا، رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری پس از عمل جراحی زانوی بهداد سلیمی قوی ترین وزنه بردار جهان از این جراحی ابراز رضایت داشت و گفت:«عمل جراحی بهداد سلیمی خیلی خوب انجام شد و از این لحظه به بعد تلاش می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر این قهرمان ارزشمند کشورمان به میادین بین المللی بازگردد.»


دکتر داود باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در خصوص عمل جراحی زانوی آسیب دیده بهداد سلیمی تاکید کرد:«عمل جراحی (بازسازی رباط صلیبی قدامی) بهدادسلیمی قوی‌ترین وزنه بردار جهان از ساعت 12/30دقیقه تا 13/30 دقیقه امروز در بیمارستان کیان، بسیار موفقیت آمیز انجام شد. هم اکنون بهداد به هوش آمده‌است و هیچ مشکلی برای وی وجود ندارد.»


رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در خصوص بازگشت دوباره بهداد سلیمی به تمرینات و رقابت‌ها خاطرنشان کرد:«از امروز گروه باز توانایی زانوی جراحی شده بهداد سلیمی که متشکل از متخصص تغذیه، روانپزشک، مربی بدنساز و فیزیوتراب به ریاست دکتر سهراب کیهانی است کار فیزیوتراپی سلیمی را آغاز می‌کنند. سلیمی پس از ریکاوری به زودی قادر است تمرینات را آغاز کند و پس از گذراندن دوره ریکاوری و شرایط ایده‌آل برای حضور در المپیک آماده شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته