دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1399 - 09:41
دیلی‌تلگراف:

جنبش نجبای عراق کمپینی علیه دیپلمات‌های غربی راه‌اندازی کرده است

یک روزنامه انگلیسی با انتشار گزارشی نوشت جنبش مقاومت اسلامی نجبای عراق در شبکه‌های اجتماعی کمپینی تبلیغاتی علیه دیپلمات‌های غربی راه‌اندازی کرده است.
کد خبر : 505709
10160.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، روزنامه دیلی‌تلگراف چاپ انگلیس در گزارشی به موضوع هشدار «نصر الشمری»، سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء به سفیر انگلیس در بغداد پرداخت و نوشت: به‌دنبال انتشار بیانیه «استفان هیکی»، سفیر بریتانیا در بغداد و درخواستش از مردم این کشور برای نپیوستن به گروه‌های شبه‌نظامی، سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر هشدار داد «در اموری که از قواره‌اش بزرگ‌تر است، دخالت نکند».


این گزارش می‌افزاید: شبه‌نظامیان نجباء که از سوی ایران حمایت می‌شوند، در ادامه تبلیغات خود علیه دیپلمات‌های غربی چندین مطلب در شبکه‌های اجتماعی خطاب به هیکی منتشر کردند.


دیلی‌تلگراف گزارش کرد: مشابه این اقدام را مقاومت اسلامی نجباء درباره اقدامات نماینده سازمان ملل متحد در عراق انجام دادند. درواقع این جنبش کمپینی را در فضای مجازی علیه شخصیت‌های مخالف و دیپلمات‌های غربی راه اندازی کرده است تا آن‌ها را مورد هجمه تبلیغاتی خود قرار دهند.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته