دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1394 - 17:06

برگزاری نمایشگاه آثار هنری و فرهنگی دانشجویان واحد گرمسار + تصاویر

نمایشگاه آثار هنری و فرهنگی دانشجویان، سفال، نقاشی، کتاب، پوستر و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.
کد خبر : 50568

به گزارش خبرنگار آنا، نمایشگاه آثار هنری و فرهنگی دانشجویان واحد گرمسار، سفال، نقاشی، کتاب، پوستر و حجاب به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.



دربخش هنری نمایشگاه آثار هنری و فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بیش از 30 اثر سفال نقش باطرح برجسته و اسلیمی، از آثار زهرا شعبانی دانشجوی دوره دکترای حرفه ای دامپزشکی واحد گرمسار، 19 اثر رنگ روغن و 5 اثر سیاه قلم به سبک های رئال و مدرن و امپرسیونیسم و کوبیسم با تکنیک کنتر، پاستل و رنگ روغن از آثار نقاشی مریم حقگو دانشجوی کارشناسی ارشد برق کنترل واحد گرمسار و نقاشی فرزندان کارکنان با موضوع نماز به نمایش گذاشته شده بود.



همچنین در بخش فرهنگی این نمایشگاه کتاب ها و پوسترهایی با موضوعات مهدویت، حجاب دختران، حجاب اسلامی و بهداشت روان، زن مسلمان، عفاف و حجاب در اسلام، سیمای عفاف و حجاب در قرآن، پوشش و عفاف در ادیان، چادر حجاب برتر در اسلام، سیر تاریخی پوشش در ایران و جهان، زندگانی معصومین و نمایشگاه فرهنگ بدریون توسط بسیج دانشجویی دانشگاه برای بازدید علاقه‌مندان دایر شده بود.



این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار واقع درطبقه دوم ساختمان مرکزی کتابخانه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته