دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1399 - 19:30

دروازه‌بان پرحاشیه فوتبال ایران بار دیگر خبرساز شد/ گل مشکوک باز هم در هفته‌های پایانی

دروازه‌بان فوتبال ایران که فصل گذشته با حاشیه مهمی روبه‌رو شده بود، بار دیگر اسیر جنجالی دیگر شد.
کد خبر : 505659
محسن فروزان.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محسن فروزان بار دیگر در مظانّ اتهام قرار دارد؛ چرا که شب گذشته گل مشکوکی برابر شاهین بوشهر دریافت کرد. 


دروازه‌بان فعلی پارس جنوبی جم فصل گذشته در شرایطی که چندین هفته به پایان مسابقات باقی مانده بود، به‌عنوان گلر تراکتور مقابل سپیدرود رشت که در خطر سقوط به لیگ آزادگان قرار داشت گل‌های مشکوکی خورد و باعث شکست نماینده تبریز شد تا از سوی مالک باشگاه تراکتور اخراج شود. پس از آن کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال او را به اتهام تبانی چند ماه محروم کرد.


سنگربان گیلانی پس از گذراندن محرومیت بار دیگر به تیم پارس جنوبی جم تیم سابقش پیوست. او هفته گذشته در دیدار برابر استقلال وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده داشت که دو مرتبه مغلوب آبی‌پوشان شد تا انتقادات از عملکرد او آغاز شود. با این وجود شب گذشته در جدال حساس و 6 امتیازی پارس جنوبی بار دیگر به‌عنوان گلر این تیم مقابل شاهین به میدان رفت و روی گل دوم دچار اشتباه شد و تیمش در پایان دربی استان بوشهر را واگذار کرد تا به رده چهاردهم سقوط  و در  خطر جدی رفتن به لیگ دسته یک آزادگان قرار بگیرد.


هواداران پارس جنوبی که پیش از مسابقه اعلام کرده بودند تمایلی ندارند تا فروزان برابر شاهین بوشهر به میدان برود و مسعود پورمحمد را گزینه بهتری برای ایستادن درون دروازه می‌دانستند، در اواخر بازی و پایان آن جو سنگینی را برای دروازه‌بان پرحاشیه فوتبال ایران رقم زدند.


طرفداران پارس جنوبی بعد از دیدار شب گذشته مقابل خوابگاه این باشگاه رفتند و علیه محسن فروزان و سیروس پورموسوی که به او میدان داده بود، شعار‌های تندی سر دادند. هواداران خشمگین به دنبال فروزان می‌گشتند تا به او آسیب بزنند؛ اما دروازه‌بان پارس جنوبی که زودتر متوجه شده بود به خوابگاه نرفت و توسط برخی عوامل باشگاه که اتفاقاً مدیربرنامه این دروازه‌بان هم هستند راهی هتل شد.


در این میان محمد نوری که از بازیکنان باتجربه پارس جنوبی محسوب می‌شود، نزد هواداران تیمش رفت و با آن‌ها صحبت کرد. او در دفاع از همبازی‌اش خطاب به جمی‌های شاکی گفت؛ در فوتبال بعضاً اشتباهاتی رخ می‌دهد که عمدی نیست و فروزان دچار اشتباه سهوی شده است.


با توجه به اتفاقات رخ داده در دو بازی اخیر پارس جنوبی، به احتمال فراوان محسن فروزان در ادامه فصل از روی نیمکت تماشاگر بازی‌های تیمش خواهد بود و شاید بتوان گفت فصل برای این دروازه‌بان پرحاشیه بازهم زود تمام شد.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته