دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محمود اسلامیان: کی‌روش کسالت دارد/ هیات رئیسه فدراسیون از سرمربی تیم‌ ملی حمایت کردند

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم ملی حمایت کردند.
کد خبر : 50545

به گزارش گروه ورزشی آنا، محمود اسلامیان درباره جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: «اساسنامه فدراسیون فوتبال و اصلاحاتی که وجود داشت به تصویب هیات رئیسه رسید، همچنین ما درباره انتخاب هیات رئیسه سازمان لیگ به نتیجه رسیدیم. قرارداد محمدخاکپور، سرمربی تیم ملی امید، هم تصویب شد ضمن اینکه در این نشست درباره تیم ملی فوتبال هم صحبت‌هایی مطرح شد که اعضا از عملکرد کی‌روش حمایت کردند.»


وی در ادامه در موردمرخصی‌هایی که کی‌روش می‌خواهد گفت:«کی‌روش کسالت‌هایی دارد، قرار شد وقتی برگشت با کفاشیان جلسه بگذارد. هیات رئیسه هم این اختیار را به کفاشیان داده‌است که تصمیم‌گیری کند، شاید در جلسه فردا در این باره هم صحبت شود. ما باید بحث‌ها را همه‌جانبه ببینیم، الان برای ما جام جهانی مهم است و همه باید کمک و حمایت کنیم.»


نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه مگر کی‌روش طبق قرارداد نباید به مرخصی برود نیز گفت: «حتماً در جلسه فردا این موضوع بحث خواهد شد.»


اسلامیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تغییراتی در هیات رئیسه سازمان لیگ قرار است ایجاد شود، گفت:«کار با اصلاح یک بند از اساسنامه سازمان لیگ مشخص شد. دو نفر از اعضا توسط مجمع سازمان لیگ پیشنهاد می‌شود، دو نفر را هم کفاشیان معرفی می‌کند و یک نفر از سوی تاج معرفی خواهد شد. در مجموع 5 نفر اعضای هیأت رئیسه را تشکیل می‌دهند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته