دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

استاندار سیستان و بلوچستان: دانشگاه آزاد اسلامی گام‎های مطلوبی در راستای توسعه علمی استان برداشته است

استاندار استان سیستان و بلوچستان در بازدید از جشنواره منطقه‌‌ای رویش کویر در غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مفتخریم از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گام‎های مطلوبی در راستای توسعه علمی استان برداشته است.
کد خبر : 50539

علی اوسط هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: اکنون در آغاز راه هستیم و با تلاش‎های ارزنده‎ای که انجام شده می‎توانیم این آغاز را به یک پایان زیبا تبدیل کنیم هر چند علم پایان ندارد.


استاندار استان سیستان و بلوچستان افزود: انتظار ما از دانشگاه‎های استان این است که همسو با توسعه‎ای که بر نگاه استان سایه انداخته است، سهم عظیمی را در محتوابخشی داشته باشند.


وی با بیان اینکه ما آینده بسیار روشنی در پیشرو داریم، عنوان کرد: باید با استفاده از ظرفیت‎های ایجادشده به مرحله‎ای برسیم که سهم استان در تکامل بخشیدن توسعه، وسعت خود را به منصه ظهور برساند.


این مسئول با قدردانی از زحمات دولت گفت: امروز نگاه دولت حمایت از توسعه علمی است و باید از این نگاه به بهترین نحو استفاده کرد.


جشنواره منطقه‌‌ای رویش کویر را با مشارکت بنیادهای نخبگان استان‎های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و هرمزگان، استانداری سیستان و بلوچستان، دانشگاه آزاد اسلامی استان، پارک علم و فناوری و سایر دستگاه‎های اجرایی این استان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان، شناسایی اختراع‎های برگزیده و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی‎های فکری به ثروت از امروز چهارشنبه 27 آبان 1394 به مدت دو روز آغاز شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته