دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1399 - 15:47
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید خبر داد؛

ثبت‌‌نام بدون آزمون در بیش از 40 رشته‌ کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید از آغاز ثبت‌‌نام بدون آزمون در 45 رشته کاردانی و کارشناسی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 505349
ث.jpg

غلامرضا صابری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اقلید با بیان اینکه ثبت‌نام بدون آزمون در 45 رشته کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید و آموزشکده سما آغاز شده است، اظهار کرد: متقاضیان ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با توجه به مصوبه جلسه مورخ 24 تیر شورای سنجش و پذیرش درباره زمان‌بندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج رشته ـ محل‌های با پذیرش، ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.


وی افزود: ثبت‌نام آن دسته از رشته‌های بدون آزمون در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی از یکشنبه 5 مرداد آغاز شده است و تا پایان روز یکشنبه دوم شهریور ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:


ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید بیان کرد: داوطلبان می‌توانند تا دوم شهریور با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی در صورت تمایل و داشتن شرایط به دریافت کارت اعتباری، ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.


صابری اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در سال 1365 تأسیس شد و اکنون 60 رشته در این واحد دایر است. رشته‌های این دانشگاه شامل مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دو رشته در مقطع دکتری تخصصی است. در بخش علوم پزشکی نیز رشته پرستاری و بهداشت مدارس در این دانشگاه دایر خواهد بود.


وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید با 18 آزمایشگاه و کارگاه‌های پیشرفته و آموزشی، 30 هزار عنوان کتاب تخصصی و عمومی و 3 میلیون و 200 هزار مترمربع فضای اداری، آموزشی، پژوهشی، رفاهی و ورزشی و تحقیقاتی و 12 هزار فارغ‌التحصیل یکی از باسابقه‌ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه است.



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید تصریح کرد: استادان این دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی، علوم پزشکی، فنی و مهندسی و کشاورزی با انجام فعالیت‌های پژوهشی، دانش‌بنیان، اختراع، نگارش مقاله، تألیف کتاب و انجام طرح‌های درون و برون‌دانشگاهی در اکثر مجلات معتبر و کنفرانس‌های بین‌المللی حضور فعال دارند.


صابری مطرح کرد: تسهیلات ویژه‌ای را برای دانشجویان از جمله امکان پرداخت حق بیمه متغیر توسط دانشجویان به سازمان تأمین اجتماعی و بهره‌مند شدن از مزایای تأمین اجتماعی در طول تحصیل و داشتن سوابق بیمه پس از تحصیل، ارائه تسهیلات کوتاه‌مدت و بلندمدت برای شهریه و تحصیل رایگان برای فرزندان شاهد و ایثارگر بالای 25 درصد و تخفیف ویژه به خانواده‌ها و شاغلان نیروهای مسلح و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته‌ایم.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته