دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1399 - 14:32
بیانیه باشگاه ذوب‌آهن در اعتراض به داوری؛

چرا اشتباهات داوری هر هفته سهم ذوب‌آهن است؟/ عذرخواهی دردی را دوا نمی‌کند

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای به اشتباهات داوری علیه تیم فوتبال خود اعتراض کرد.
کد خبر : 505333
lionelmessi-cropped_gum0xa9h7juk1h70llvxf0e1z.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن با انتشار ویدئویی از صحنه گل آفساید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در رابطه با آنچه در هفته‌های اخیر برای تیم فوتبال ذوب‌آهن رقم خورده است، به‌شدت اعتراض کرد.


در این اطلاعیه آمده است: دیگر کار از اشتباه، خطای دید و داور هم انسان است و جایزالخطا، گذشته است؟! آنچه در طول این فصل و به‌ویژه در هفته‌های اخیر بر سر تیم فوتبال ذوب‌آهن آمده است را با هیچ حرف و سخنی نمی‌توان توجیه کرد؟! در اين فصل اشتباهات فاحش و مکرر داوری تیم فوتبال پرافتخار ذوب‌آهن را در آستانه سقوط به دسته پایین‌تر قرار داده و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست!


اشتباهاتی که از مرز سهوی بودن فراتر رفته و عذرخواهی‌های پیاپی مسئولین هم دردی را از شرایط کنونی ما دوا نخواهد کرد.


اشتباهات تأثیرگذار داوری در حداقل ٩ دیدار این فصل جایی برای دفاع باقی نمی‌گذارد و در همین چند مسابقه اخیر نیم‌فصل دوم رقابت‌ها، تیم فوتبال ذوب‌آهن به‌طور مستقیم و با مستندات موجود، از قضاوت اشتباه تیم‌های داوری دیدار با استقلال تهران، سپاهان، پیکان، شهر خودرو، ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان ضربه خورده است.


به‌عنوان مثال و شاهدی بر این مدعا، در مسابقه با تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز همه جامعه فوتبال ایران به عینه مشاهده کردند که دو گل 100 درصد سالم ذوب‌آهن ناديده انگاشته شد و كاپيتان خوش‌اخلاق تيم فوتبال ذوب‌آهن اخراج شد و از طرفی در مسابقه شب گذشته هم گل مردود و صد در صد آفسايد تيم فوتبال نفت مسجدسلیمان و خطا و اخراج کاملاً اشتباه نژاد مهدی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن به‌علاوه اشتباهات ریز و درشت دیگر، نشانگر همین مسئله است که اراده‌ای فراتر از اشتباهات داوری معمول، ذوب‌آهن را نشانه رفته‌اند.


گويا در جلسه‌های پشت پرده فوتبال ایران به این استدلال و نتیجه رسیده‌اند که يک تيم ليگ برترى براى استان اصفهان کافی است و جای بسیار تأسف دارد که به اذعان همه و همه، فوتبال اصفهان و دو تيم اصفهانى ذوب‌آهن و سپاهان از سالیان گذشته تاكنون، افتخارات بی‌شماری را برای فوتبال این مرز و بوم رقم زده‌اند که بر همگان عيان است.


علاوه بر اینکه دو باشگاه ساختارمند و به معنای واقعی باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان، در عرصه ورزش کشور چه در حوزه بانوان و چه در حوزه آقایان خدمات کتمان ناپذیری را به ورزش این سرزمین ارائه کرده‌اند.


در هر حال به نظر می‌رسد که آنچه بر سر ذوب‌آهن در حال رقم خوردن است دیگر جای هیچ‌گونه توجیه، عذرخواهی و اغماضی نداشته و چنانچه این روند ادامه شوم خود را رقم زند، در شرایط کنونی فوتبال ایران، دیگر نه نشانی از تاک خواهد ماند و نه از تاک نشان.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته