دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل حفظ محیط زیست سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

‍ نقش‌آفرینی بانوان در حوزه محیط زیست/ از هرگونه حرکت مردمی استقبال می‌کنیم

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: ورود زنان به عرصه‌های زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست از ضروریات جامعه شهری و روستایی و رو به توسعه شهرستان چابهار است.
کد خبر : 505228
IMG_20200801_111629_104.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان گفت: ورود زنان به عرصه‌های زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست از ضروریات جامعه شهری و روستایی و رو‌به توسعه شهرستان چابهار است و زنان نقش بسیار تاثیر‌گذار در توسعه یک جامعه دارند و نباید نقش زنان را در هیچکدام از عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای تبدیل آن جامعه به یک جامعه پیشرفته و رو به توسعه نادیده گرفت.


وی افزود: اکنون وقت آن رسیده که تمام زنان جامعه بلوچ شهرستان چابهار در توسعه این شهرستان و به‌ویژه در عرصه‌های زیست محیطی  و حفاظت از محیط زیست  ورود کنند و مشارکت صددرصدی داشته باشند.


مدیرکل حفظ محیط زیست سیستان و بلوچستان از همیاران این شهرستان و به‌ویژه بانوان درخواست کرد که در مباحث آموزش حفاظت از محیط زیست با نمادهای قابل درک مردم بلوچ مانند زبان، موسیقی، داستان و ... با کارشناسان این اداره همکاری کنند و اگر نیاز به راهنمایی داشتند از آنها دریغ نکنند.


پور‌مردان به‌نقش زنان در مدیریت پسماندهای خانگی و تفکیک زباله از مبدأ  توجه کرد و از زنان جامعه بلوچ شهرستان چابهار خواست درهای باز مشارکت در حفظ محیط زیست را به روی خود نبندند؛ چراکه حفظ محیط زیست خود از نخستین نشان‌ های پیشرفت یک جامعه محسوب می‌شود.


وی بیان کرد: درهای اداره حفاظت محیط زیست چابهار به روی همه اقشار این شهرستان فارغ از هر نوع جنسیت و قوم و نژادی باز است و از هرگونه حرکت و مشارکت  مردمی برای حفاظت از محیط زیست استقبال می‌کنیم.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: وحید پورمردان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته