دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1399 - 16:38
هاشمی نظری در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

برگزاری آزمون‌های دکتری علوم پزشکی تا 12 مردادماه

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت گفت: در آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۸۲۴۱ داوطلب شرکت کردند و این آزمون‌ها تا ۱۲ مردادماه ادامه خواهد داشت. 
کد خبر : 505161
WhatsApp Image 2020-07-28 at 4.11.31 PM.jpeg

سعید هاشمی نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۸۲۴۱ داوطلب شرکت کردند و این آزمون‌ها تا ۱۲ مردادماه ادامه خواهد داشت. 



وی افزود: برگزاری این آزمون از ۸ صبح امروز جمعه ۱۰ خرداد در ۲۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور به طور همزمان آغاز شد و از 18241 داوطلبی که در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند حدود ۱۶ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.


رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت تصریح کرد: داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون دکتری خود را دریافت کرده‌اند در پنج نوبت طی روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه می‌توانند در آزمون شرکت کنند.


هاشمی نظری ادامه داد: تمامی داوطلبان موظف به داشتن ماسک سر جلسه آزمون هستند و فاصله بین صندلی‌های داوطلبان به‌خوبی رعایت شده بود.


وی همچنین افزود: داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند در محلی جداگانه از آنها آزمون گرفته می‌شود. بیش از ۱۷۶ داوطلب شناسایی شده‌اند که از آنها طی پنج نوبت اعلام شده آزمون خواهیم گرفت. 


رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت  تاکید کرد: ما به تمامی حوزه‌ها اعلام کردیم که پنجره‌ها به منظور ورود و خروج هوا باز باشد.


انتهای پیام/4133


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته