دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1399 - 12:24
آنا بررسی می‌کند؛

واکنش عجیب گل‌محمدی به دعوت از برانکو و کالدرون به جشن قهرمانی پرسپولیس/ اختلاف بین سرمربی و مدیران قهرمان لیگ بالا گرفت

یحیی گل‌محمدی به دعوت از برانکو و کالدرون به جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش تندی نشان داد و این موضوع عواقبی برای او به همراه خواهد داشت.
کد خبر : 505124
یحیی گل محمدی 82098.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس در شرایطی که از برانکو ایوانکوویچ به فیفا شکایت کرده و شکایت‌نامه هزار و 300 صفحه‌ای تنظیم کرده و قصد دارد تا در مقابل شکایت گابریل کالدرون به فیفا نیز، همین رویه را در پیش بگیرد از این دو مربی دعوت کرده تا در جشن پوکر قهرمانی شرکت کنند.


این در حالی است که اگر باشگاه پرسپولیس تا 16 مردادماه طلب برانکو را پرداخت نکند از دو یا سه پنجره نقل و انتقالات محروم خواهد شد.


نکته جالب اینکه مدیریت باشگاه پرسپولیس برای دعوت از مربیان خارجی سابق خود، مشورتی با کادر فنی فعلی نکردند و همین مسئله باعث شد تا یحیی گل‌محمدی بابت دعوت از این مربیان شاکی شود. سرمربی سرخ‌ها که پیش از این در هیچ کدام از مصاحبه‌های خود سعی نکرده قهرمانی پرسپولیس را تا حدی به سرمربیان قبلی ربط دهد و همه چیز را به نوعی منوط به تلاش‌های خودش و کادرش کرده، در واکنش به دعوت از برانکو و کالدرون در اینستاگرام استوری گذاشت و خطاب به مدیریت باشگاه نوشت: «به جای شومن بازی، پول آن‌ها را بدهید تا پنجره نقل و انتقالاتی بسته نشود.»


گل‌محمدی می‌توانست در داخل باشگاه این موضوع را مطرح کند اما با رسانه‌ای کردن آن، به نوعی پرده از اختلافش با مدیریت پرسپولیس برداشت. با توجه به واکنشی که رخ داده، بدون تردید مدیران باشگاه هم نسبت به این مسئله سکوت نخواهند کرد چرا که از واکنش سرمربی تیمشان در فضای مجازی ناراحت و عصبانی هستند. آن‌ها معتقدند این اقدام گل‌محمدی برای باشگاه ایجاد حاشیه کرده است. جالب است یحیی در مرتبه اولی که سرمربی پرسپولیس بود نیز اختلافش با شکل مدیریتی باشگاه را پنهان نمی‌کرد و ناراحتی‌اش از محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه و علی پروین که عضو هیئت مدیره تیمش بود را رسانه‌ای کرد. در نهایت هم تصمیم به استعفا گرفت و بعد از شکست در فینال جام حذفی مقابل سپاهان از پرسپولیس جدا شد.


به نظر می‌رسد گل‌محمدی از تجربه قبلی درس نگرفته و سرمست از موفقیت‌های اخیر و پوکر قهرمانی خود را درگیر اتفاقات حاشیه‌ای کرده است. او اختلافش با مدیریت باشگاه را به رسانه‌ها کشانده است در شرایطی که می‌توانست در فضای آرام‌تر و داخل باشگاهش آن را حل کند. البته پیش از گل‌محمدی، سید جلال حسینی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم اختلاف مالی خود با مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه را علنی کرده بودند.


در واقع گل‌محمدی با گذاشتن استوری علیه مدیریت باشگاهش دست بازیکنان تیمش را هم برای انجام این کار بر ضد مدیریت باشگاه باز گذاشت. کاری که برانکو ایوانکوویچ در تمام دوران حضورش در پرسپولیس انجام نداد. در زمان او هم با اشتباه مدیران وقت باشگاه، دو پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شد اما سرمربی کروات ترجیح داد تا تیمش را با انتقاد از مدیران در رسانه‌ها وارد حاشیه نکند و اتفاقاً با سرخ‌پوشان قهرمانی را تکرار کرد. اما گل‌محمدی بار دیگر خامی کرده و پرسپولیس را وارد حاشیه کرد تا نشان دهد هنوز برای کسب تجربه بیشتر وقت می‌خواهد. قطعاً علنی شدن جنگ بین گل‌محمدی با مدیران باشگاه پرسپولیس به همین جا ختم نخواهد شد و در روزهای آتی پیامدهای بیشتری در پی خواهد داشت.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته