دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

میلادکمندانی: پرسپولیس ضربه روحی بدی خورد/ به‌زودی در میان مدعیان خواهیم بود

هافبک‌پرسپولیس گفت: امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ با کمتر شدن اشتباهات داوری در کلیه دیدارهای لیگ برتر تیم‌هایی پیروز شوند که بازی بهتری را ارائه می‌کنند.
کد خبر : 50510

میلادکمندانی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار روز شنبه پرسپولیس مقابل استقلال اهواز بیان داشت: «به رغم اینکه در جام حذفی با اشتباه داوری از گردونه رقابت‌ها حذف شدیم و ضربه روحی بدی خوردیم، سعی کردیم با فراموش کردن آن بازی تلخ، به فکر موفقیت در مابقی دیدارهای‌مان در لیگ برتر باشیم. الحمدالله در وضعروحی خوبی به سر می‌بریم و هدف‌مان این است که شایستگی و حقانیت‌مان را به اثبات برسانیم.»


وی ادامه داد:« در بازی با استقلال اهواز،این تیم را به خاطر حضور در قعرجدول دست‌کم نمی‌گیریم. می‌دانیم که آنها هم همچون ما در این مدت به شدت تمرین کرده‌اند و در صورت هرگونه کوتاهی‌ ما را در خانه شکست می‌دهند. ما در تمامی دیدارها به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و در بازی با این حریف هم با قدرت به میدان می‌رویم تا با ارائه یک بازی جدی و کاملا با برنامه به پیروزی دست پیدا کنیم.»


هافبک سرخ‌پوشان پایتخت با اشاره به این موضوع که مشکلات مالی مانع موفقیت پرسپولیس در این فصل نشده‌ است،عنوان کرد:« ما یقین داریم که مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا بازیکنان در بهترین وضع در خدمت تیم باشند. موضوعی که از ابتدای فصل عامل نتیجه‌گیری ما در بسیاری دیدارها نشده، اشتباهات سهوی داوران بوده است. امیدوارم در ادامه با کمتر شدن این اشتباهات در کلیه دیدارهای لیگ برتر تیم‌هایی پیروز شوند که بازی بهتری را ارائه می‌کنند.»


کمندانی در مورد اینکه بعد از حضور در اردوی 10 روزه امارات به همراه تیم ملی امید برای بازی با استقلال اهواز خسته نیست، تصریح کرد:« اتفاقا در وضع ایده‌آلی هستم و اگر برانکو صلاح بداند با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود. امیدوارم بتوانم در رقابت‌های این فصل بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم چرا که ما به زودی در میان مدعیان قهرمانی قرار می‌گیریم و در چنین وضعی حیف است که من نقش کوچکی در این موفقیت نداشته باشم.»


وی درباره دیدار دوستانه تیم ملی امید با استرالیا و شانس صعود ایران به المپیک 2016 برزیل خاطرنشان کرد: «‌ دیدار بسیار خوبی بود و محک جدی برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیا خوردیم. اگر از فرصت‌هایی که به دست آوردیم بهتر استفاده می‌کردیم با نتیجه خوبی این تیم را مغلوب می‌کردیم. با توجه به پتانسیل بالایی که داریم حضور در المپیک ریو غیرممکن نیست. ما نیاز به هماهنگی بیشتری با همدیگر داریم و این موضوع با انجام چند دیدار تدارکاتی، پیش از شروع دیدارهای انتخابی المپیک 2016 به دست می‌آید. باورم این است که طلسم المپیک این بار شکسته می‌شود و تیم ملی امید در برزیل حضور پیدا می‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته