دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1399 - 15:19
سفیر روسیه در بیروت:

اتهام‌زنی آمریکا به ایران ریاکارانه است

سفیر روسیه در بیروت اتهام‌زنی آمریکا به ایران و حزب‌الله را ریاکارانه خواند و بر رخ ندادن هرگونه تقابل میان مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
کد خبر : 505046
5f2282ed4c59b721e70803c8.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «الکساندر زاسپکین» در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری «النشره» جنگ میان لبنان و رژیم صهیونیستی را بعید دانست و گفت: دخالت‌های آمریکا در امور لبنان و اتهام‌زنی های واشنگتن علیه ایران و حزب‌الله نادرست و کاملاً ریاکارانه است. 


وی در بخشی از این مصاحبه تفصیلی افزود: اوضاع دراماتیکی در خاورمیانه به وجود آمده است و ما با مشکلات بزرگی مواجهیم که عمده‌ترین آن خطر تروریسم و تجزیه کشورهاست. ما باید همه تلاش خود را در زمینه مبارزه مشترک با تروریسم، حفظ وحدت کشورها و حمایت از حق حاکمیت آن‌ها به کار بندیم.


سفیر روسیه در بیروت درباره حوادث اخیر در نوار مرزی لبنان با فلسطین اشغالی عنوان کرد: سیگنال‌های موجود نشان می‌دهند احتمال سوق یافتن جریان‌ها به سوی جنگ میان لبنان و اسرائیل وجود ندارد و بعید می‌دانم که تنش‌های کنونی به درگیری گسترده بینجامد.


زاسپکین افزود: تقابل میان اسرائیل و محور مقاومت سال‌هاست ادامه دارد و در این راستا بار‌ها حوادثی در خطوط قرمز وضع شده رخ داده، ولی آن چیزی که امروز مشاهده می‌کنی، خارج از خطوط قرمز نیست.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته