دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1394 - 14:49
4 خبر/

برنامه‌های سمای کرج برای توسعه فرهنگ، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه

آموزشکده سما واحد کرج با منظور توسعه فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی، ایجاد انگیزه و همچنین تقویت روحیه دانشجویان، استادان و کارکنان برنامه‌­های ویژه‌­ای را به مناسبت­‌های مختلف در طول هفته آخر آبان 94 اجرا کرد.
کد خبر : 50498

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف ویژه بانوان، نمایشگاه عرضه فروش محصولات فرهنگی و حجاب از تاریخ 23 آبان 94 به مدت 3 هفته در آموزشکده سما واحد کرج شروع به کار کرد که هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف بین دانشجویان، کارکنان و استادان است.


کوهپیمایی دانشجویان پسر سمای کرج


در روز 24 آبان 94 عده­ای از دانشجویان پسر آموزشکده سما واحد کرج در برنامه کوهپیمایی که به همت واحد تربیت ­بدنی آموزشکده در منطقه کن سولقان – سنگان تهران ترتیب داده شده بود شرکت کردند.


آغاز به کار نمایشگاه روان­شناسی جملات ماندگار در سمای کرج


نمایشگاه روان­شناسی «جملات ماندگار» در آموزشکده سما واحد کرج از تاریخ 25 آبان 1394 از سوی واحد روان­شناسی با حضور دکتر ملهم معاون دانشگاه و رئیس مرکز، مهندس محسنی­‌نژاد رییس آموزشکده و حمیدرضا جوانبخت معاون فرهنگی و دانشجویی آموزشکده سما واحد کرج به طور رسمی آغاز به کار کرد و در این نمایشگاه که به مدت 2 هفته ادامه دارد پوسترهای جملات ماندگار که از سوی دانشجویان و کارمندان طراحی شده بود در معرض دید عموم قرار می‌­گیرد.


اهدا نمادین کتاب به پرسنل سما واحد کرج به مناسبت هفته کتاب و کتاب­خوانی


به مناسبت گرامی­داشت هفته کتاب و کتاب­خوانی، کتابداران آموزشکده به همراه معاون آموزشی و مدیر پژوهش در اقدامی نمادین در تاریخ 25 آبان 1394 با حضور در محل کار کارکنان به پرسنل سما واحد کرج کتاب اهدا کردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سمای کرج
ارسال نظر
قالیشویی ادیب