دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1399 - 08:47
کلانتری:

سرای نوآوری تکنولوژی نساجی دانشگاه آزاد اسلامی اراک مجوز گرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از اخذ مجوز سرای نوآوری تکنولوژی نساجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک خبر داد.
کد خبر : 504959
WhatsApp Image 2020-07-29 at 18.38.33.jpeg

حسین کلانتری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اراک درباره اخذ مجوز سرای نوآوری تکنولوژی نساجی واحد اراک اظهار کرد: با پیگیری‌های لازم و با ارائه برنامه توسعه فناوری نساجی مجوز رسمی برای راه‌اندازی سرای تکنولوژی نساجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اخذ شد.


وی افزود: این سرای نوآوری با هدف ایجاد فناوری نوین در زمینه فناوری نساجی، ایجاد و توسعه بازار نساجی، توسعه کارآفرینی در زمینه نساجی و ایجاد اشتغال و بازار کسب‌وکار اخذ شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اشاره به اینکه فعالیت عمده این سرا در سه بخش تعریف شده است، اضافه کرد: بخش نخست فعالیت مکانیکی با هدف طراحی و تولید دستگاه‌ها، ماشین‌آلات آزمایشگاهی و کارگاهی صنعت نساجی در بخش دوم فعالیت شیمی نساجی با هدف فناوری تولید مواد شیمیایی و در بخش سوم فعالیت در تولید البسه خاص، ضد آتش و ضد باکتری با استفاده از مواد شیمیایی است.


کلانتری گفت: ایده‌های فناورانه کسب‌وکار سرای نوآوری تکنولوژینساجی بیشتر در حوزه تولید الیاف، تولید دستگاه‌ها، تولید کاشی و سرامیک ضدباکتری، تولید منسوجات بیمارستانی، رنگرزی منسوجات، تولید البسه خاص، تولید منسوجات خاص و طراحی و ساخت ماشین‌آلات بافندگی و جوراب‌بافی است.


وی تأکید کرد: اخذ مجوز سرای نوآوری سلامت کار نیز در دستور کار قرار دارد که فرآیند نهایی آن به‌زودی انجام خواهد شد.


به گزارش آنا، سرای نوآوری فناوری نساجی در مجتمع قائم‌مقام فراهانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مستقر است.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته