دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1399 - 16:44
حجازی خبر داد؛

پیگیری ایجاد رشته‌های تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان از پیگیری رشته‌های جدید این دانشگاه در شورای گسترش آموزش عالی خبر داد.
کد خبر : 504895
DSCN8324.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دهاقان، سید حسن حجازی در جمع مدیران گروه‌های آموزشی از پیگیری رشته‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در شورای گسترش آموزش عالی خبر داد.


وی گفت: سال گذشته در امر جذب دانشجو عملکرد قابل قبولی نسبت به سال قبل داشتیم. چند نفر از کارکنان در قالب دو گروه مجزا در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان حضور یافتند و درباره رشته‌های خاص اطلاع‌رسانی کردند.


بیشتر بخوانید:


رشد 650 درصدی رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان ادامه داد: امسال نیز با وجود بیماری کرونا و شرایط حادث شده با انجام برنامه‌ریزی‌های خاص تلاش داریم در موضوع جذب دانشجو عملکرد بهتر و مطلوب‌تری داشته باشیم، در این راستا از استادان و مدیران گروه‌های آموزشی تقاضا داریم که علاوه بر انجام برنامه‌ریزی و تدریس به‌طور جدی و پررنگ‌تر از گذشته وارد پروسه جذب دانشجو شوند، چراکه بقا و ماندگاری هر دانشگاه منوط به وجود دانشجویان است.


حجازی اضافه کرد: در زمینه ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، پرونده رشته‌های درخواستی این دانشگاه در شورای گسترش پیگیری می‌شود.


وی توضیح داد: در مقابل بیماری کرونا نه‌تنها تسلیم نمی‌شویم، بلکه تلاش می‌کنیم با تبدیل تهدیدها به فرصت، دانشگاه را به اهداف مطلوب‌تری نزدیک کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با بیان اینکه آزمایشگاه بتن این دانشگاه فعال بوده و آزمایش‌های دوام بتن در سطح شهرستان انجام می‌شود، تبیین کرد: این موضوع موفقیت چشمگیری برای دانشگاه محسوب می‌شود. تصمیم داریم نمونه‌های بتن را از سایر استان‌های همجوار برای انجام آزمایشات دوام بتن به آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان هدایت کنیم.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته