دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1399 - 17:56
حیرانی خبر داد؛

برگزاری دوره 3ماهه آموزش نرم‌افزارهای اداری مالی در واحد یزد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: دوره 3ماهه آموزش نرم‌افزارهای اداری مالی برای نخستین مرتبه و در راستای افزایش دانش و مهارت فنی کارکنان مالی واحدهای دانشگاهی استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر : 504427
000000000.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، فروغ حیرانی در نخستین دوره آموزش نرم‌افزارهای اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: این دوره آموزشی برای نخستین بار به همت دفتر برنامه‌ریزی و توانمندسازی نیروی انسانی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی یزد و در سطح واحدهای دانشگاهی استان برای کارکنان اداری مالی و دارندگان مدرک حسابداری در سالن کنفرانس شهید سردار سلیمانی واحد یزد برگزار می‌شود.


معاون توسعه مدیریت و منابع واحد یزد بر ضرورت آموزش و فراگیری نرم‌افزارهای اداری مالی توسط همکاران مالی در واحدهای استان یزد تأکید کرد و افزود: از مزایای این دوره استفاده از تجارب نیروهای توانمند همکار واحد و بازنشسته و کاربلد مرکز جامع استان برای دعوت به تدریس این دوره‌ها بود که خود نشان‌دهنده اهتمام ویژه این حوزه به این امور است.


وی تصریح کرد: دوره آموزش نرم‌افزارهای اداری مالی کارکنان واحدهای دانشگاهی استان یزد در طول مدت یک پروسه سه ماهه و به‌صورت سه روز در هفته و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی همکاران شرکت کننده در حال برگزاری است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته