دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1399 - 13:21

عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی به بهانه مبارزه با کرونا

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در راستای عادی‌سازی روابط با کشورهای عرب حاشیه جنوبی خلیج‌فارس از همکاری با امارات در راستای مبارزه با شیوع کرونا خبر داد.
کد خبر : 504311
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، بخش عربی پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی فاش کرد  یک شرکت این رژیم جدیدترین نوآوری خود را در زمینه مقابله با ویروس کرونا به ابوظبی، پایتخت امارات ارسال کرده است. 


این اقدام در حالی انجام می‌شود که از زمان شیوع کرونا در میان کشورهای عربی، رژیم صهیونیستی تلاش کرد به بهانه مبارزه با شیوع ویروس کووید-۱۹ روابط خود را با این کشورها توسعه دهد. 


طبق اعلام وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، نایب‌رئیس شرکت «رافائل» در مصاحبه با پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آحارونوت خبر داد آخرین نمونه از دستاوردهای مقابله با شیوع کرونا که در این شرکت ساخته شده است، برای آزمایش به امارات ارسال شد.


جزئیاتی درباره ماهیت و نوع فرآورده ساخته شده در این شرکت که به مقابله با شیوع کرونا کمک می‌کند، بیان نشده است. 


نکته قابل تأمل این است که رافائل، شرکت داروسازی نیست و فعالیت‌هایش بیشتر در زمینه تولید و تجهیز سلاح برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است.


تاکنون هیچ یک از کشورهای جهان به‌جز امارات به‌طور رسمی در زمینه خرید فرآورده‌ها و محصولات تولید رژیم صهیونیستی در زمینه مبارزه با شیوع کرونا بیانیه نداده و موضع‌گیری نکرده‌اند. ابوظبی روابط رسمی با تل‌آویو ندارد و برخی شرکت‌های این کشور با شرکت‌های رژیم صهیونیستی در حوزه‌هایی غیر از حوزه سیاسی و روابط دیپلماتیک توافقاتی دارند.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته