دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1394 - 11:44
با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان صورت گرفت

رونمایی از کتاب شخصیت‌پردازی در آثار آنتوان چخوف

کتاب « شخصیت پردازی در آثار آنتوان چخوف » عصر روز سه شنبه با حضور دکتر خسرو مزرعی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، اعضای هیات علمی، دانشجویان، علاقه‌مندان و بهروز حاجی محمدی نویسنده این کتابرونمایی شد.
کد خبر : 50426

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مزرعی در این مراسم با تمجید از بهروز حاجی محمدی، او را فردی اندیشمند و صاحب فکر و اندیشه نو دانست و گفت: این فکر و اندیشه می تواند مورد بهره برداری دانشگاهیان به خصوص دانشجویان قرار گیرد.


حاجی‌محمدی هم نیز در باره این کتاب بیان کرد: چخوف نویسنده‌ای سهل و ممتنع است اما در کمال سادگی آثار او کاریست کارستان و افزود: وی در شخصیت پردازی نویسنده‌ای مهم و اثرگذار در بحث تئاتر است که با استفاده از هر اشاره چخوف می توان به شخصیت و درونمایه افراد حاضر در نوشته هایش رسید.



وی تبحر چخوف را به‌خاطر تماس زیاد با جامعه خود دانست و اظهار کرد: در این کتاب پنج نمایش چخوف انتخاب شده است و به تحلیل شخصیت های نمایش های چخوف و ظرافت این نویسنده شهیر روس در شخصیت پردازی پرداخته شده است.


کتاب « شخصیت پردازی در آثار آنتوان چخوف» از انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در قطع وزیری و 98 صفحه و به قیمت دوازده هزار تومان به بازار کتاب عرضه شده است.


بهروز حاج محمدی متولد 1336 گرگان داراری مدرک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج می باشد؛ داراری تالیفاتی چون آنتوان چخوف: شش داستان و نقد آن؛ تی. اس. الیوت: نقد ساختاری منظومه‌ها؛ انسان در شعر رابرت فراست؛ شخصیت های اصلی در آثار کافکا؛ و ترجمه کتبی همچون فرانتس‌کافکا؛ رونالد اسپیرز و بئاتریس سندبرگ؛ آخر بازی و در انتظار گودو؛ ساموئل بکت( همراه با نقد این دو نمایشنامه به قلم مایکل وارتون)؛پارتیزان و کبوترها؛ ساموئل بکت؛ مجری و نویسنده چندین طرح و مقاله پژوهشی و پژوهشگر، نمایشنامه‌نویس برگزیده در جشنواره تئاتر 1381، کسب مقام دوم نمایشنامه نویسی اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها (بدون اعلام مقام اول) در جشنواره سراسری دانشگاه ها، 1383 و 1389 ؛ تقدیر شده به عنوان شاعر برگزیده‌ی منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی، 1390(با منظومه‌ی بلند قاموس) ؛ استاد نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان 1393


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته