دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1399 - 10:00
به‌منظور بررسی ظرفیت‌ها و حل مشکلات صورت گرفت؛

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی بابل

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی از مرکز تحقیقات آموزشی و پژوهشی (رجه) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بازدید کرد.
کد خبر : 504259
photo5834722654144279263.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، مهدی سعادتی در بازدید از آزمایشگاه‌ها، سالن آمفی‌تئاتر، استخر ماهیان و فضاهای مختلف مرکز تحقیقات آموزشی و پژوهشی (رجه) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با قدردانی از تلاش‌های سیدمیرالله حسینی رئیس واحد و همکاران وی به تمجید از دستاوردهای علمی و پژوهشی و امکانات و زیرساخت‌های عمرانی و پیشرفت‌های کلی این مرکز پرداخت.



وی توسعه فضای آموزشی، آزمایشگاهی و عمرانی این دانشگاه را مطلوب دانست و بیان کرد: با یک برنامه‌ریزی کارآمدی، تعامل و هم‌فکری بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توان از این ظرفیت و امکانات موجود استفاده بهینه کرد.


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بابل از لحاظ علمی جایگاه خوبی در منطقه دارد و خوب است که طرح‌های پیشنهادی برای اجرایی‌کردن در قالب یک بسته آماده شود و با همکاری دیگر نماینده بابل کمک خواهیم کرد دانشگاه خوش بدرخشد و به بالاترین درجه علمی برسد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نیز به بررسی توانمندی، ظرفیت و مشکلات پیرامون فناوری و تجاری‌سازی محصولات پرداخت.


به گزارش آنا، در نشست نماینده مردم بابل در مجلس با مسئولان واحد بابل با توجه به امکانات، آزمایشگاه‌ها، استخر ماهیان گرم‌آبی و سردآبی و فراهم‌بودن زیرساخت و بستر مناسب، مسائل گوناگون ازجمله مشکلات مربوط به تولیدات محصولات علمی، اخذ مجوزهای نهادهای دولتی، تجاری‌سازی و بازاریابی محصولات و ... مطرح شد.



انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته