دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نصرالله سجادی: امیدوارم انتخابات فدراسیون فوتبال سالم برگزار شود/ گزینه وزارت ورزش برای فدراسیون نیستم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد این وزارتخانه در انتخابات فدراسیون فوتبال از هیچ گزینه‌ای حمایت نمی‌کند.
کد خبر : 50422

به گزارش گروه ورزشی آنا،نصرالله سجادی همچنین درباره جلسه خود با مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال گفت: «ما قبلا دو جلسه در وزارت ورزش یکی با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و دیگری با 14 پیشکسوت داوری برگزار کردیم. به دنبال آن هم با مدیران عامل 16 تیم لیگ برتری جلسه داشتیم تا مشکلات را بشنویم. تلاش ما این است که جمع بندی کار را تا هفته آینده به فدراسیون فوتبال ارایه دهیم.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا این کار وزارت ورزش نوعی دخالت در فوتبال محسوب نمی‌شود، گفت: «این وظیفه ماست که وقتی مشکلاتی تکرار می‌شود برای حل آن ورود کنیم. در هر رشته‌ای وظیفه ذاتی وزارت ورزش این است که کمک کند و نظر مشورتی ارایه دهد.»


معاون وزیر ورزش درباره اینکه این فعالیت‌ها گمانه‌زنی‌هایی برای انتخابات فدراسیون فوتبال است و شنیده شده است وزارت ورزش هم گزینه‌ای برای این انتخابات دارد تصریح کرد: «اگر برداشت این است، اشتباه است. من این جلسات را اداره کردم و گزینه هم نیستم. وزارت ورزش نامزدی نه در فدراسیون فوتبال بلکه در هیچ فدراسیونی ندارد. فوتبال به اندازه کافی چالش دارد و این گمانه‌زنی‌ها هم به این جو کمک می‌کند. خیلی‌ها در فوتبال علاقمند هستند که فعالیت کنند امیدوارم که این انتخابات در محیطی سالم برگزار شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته