دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1399 - 19:11
با حضور دکتر طهرانچی؛

مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم معارفه «محمدمهدی فداکار» به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی برگزار شد.
کد خبر : 504198
637313897866719588.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه «محمدمهدی فداکار» به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و تکریم دکتر مجید مشکینی معاون سابق توسعه و مدیریت منابع دانشگاه عصر امروز با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


همچنین در این مراسم، مجید مشکینی به‌عنوان مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت‌‌های امنای استانی معرفی شد و حکم انتصاب وی توسط دکتر طهرانچی اعطا شد.


بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه، علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها، بطحائی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و رئیس سازمان سما، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی و مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این مراسم حضور داشتند.


در این مراسم حکم انتصاب فداکار به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر طهرانچی به وی اعطا شد که متن آن به شرح زیر است:


برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدمهدی فداکار


با اهدای سلام و تحیات


به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه و با عنایت به مراتب تعهد، تحقق و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه» منصوب می‌شوید.


از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی و تأکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی، براساس محورهای ذیل اهتمام ورزید:


1. برنامه‌ریزی عالمانه و مدیریت هوشمند بر سرمایه‌های عظیم معنوی و مادی دانشگاه


2. پرهیز از تمرکزگرایی در عین هدایت و نظارت یکپارچه


3. ارائه برنامه‌های اقتصادی مدون به منظور استفاده بهینه از سرمایه‌های دانشگاه


4. اتخاذ رویه‌های مناسب برای جلوگیری از فتور و کندی در انجام امور در عین دقت و انضباط


در پایان از زحمات ارزشمند برادر گرامی جناب آقای مجید مشکینی در دوران تصدی آن معاونت در انضباط‌بخشی مالی و توجه خاص به منابع انسانی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.


امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید


محمدمهدی طهرانچی


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
۰
این که رفت که انشا اله کلا از زندگی خداحافظی کنه. اون هم که اومد اگرظرف مدت یکماه سعی نکرد فساد و رانت خواری دانشگاه آزاد رو متوقف کنه به همراه دودمانش به بهشت زهرا نقل کنند انشا اله
هلدینگ شایسته