دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1394 - 09:28

تجلیل از کتابخوان‌های برتر واحد گرگان

رئیس اداره کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: گرامیداشت هفته کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با برنامه‌های متنوع تجلیل و قدردانی همراه است.
کد خبر : 50414

مریم سادات سیدین در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از کتابخوان‌های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به خبرنگار آنا گفت: این برنامه‌ها از آیین تجلیل از استاد مولف و نویسنده فقید دانشگاه تا رونمایی از کتاب، عقد تفاهم‌نامه، جشن اهدای کتاب، برگزاری نمایشگاه کتاب های عمومی و تخصصی، مسابقه کتابخوانی و تجلیل از کتابخوان های برتر دانشگاهی را شامل می‌شود.


سیدین افزود: در آیین تجلیل از کتابخوان های برتر دانشگاه براساس معیار بیشترین کتاب به امانت برده شده از پنج نفر از دانشگاهیان دانشگاه با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.


رئیس اداره کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار کرد: در بخش دانشجویی مائده حسینی، سوسن خداپرست و طیبه دائی، در بخش استادان زهرا خراسانی و در بخش کارکنان، علی جرجانی به عنوان کتابخوان‌های برتر سال 94 دانشگاه آزاد اسلامی گرگان مورد تقدیر قرار گرفتند.



کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با بیش از سه هزار نفر عضو فعال، هشتاد وچهار هزار جلد کتاب فارسی و لاتین با 7 نفر کتابدار اداره می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته