دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

«دخترم نرگس» به فصل دوم نمی‌رسد/ برای ساخت سریال چیزی کم نگذاشتیم

سلیمان‌پور گفت: ما برای ساخت «دخترم نرگس» چیزی کم نگذاشتیم و فکر می‌کنم با توجه به نظرسنجی اخیر صداوسیما و معرفی به عنوان پربیننده‌ترین سریال سیما به نتیجه خوبی هم رسیده‌ایم.
کد خبر : 503923
بازیگران-دخترم-نرگس.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «دخترم نرگس» ساخته باقر پیران به عنوان سریال شبکه یک سیما در حال حاضر استقبال خوبی را در کنداکتور شبکه یک سیما به خود دیده است. سریالی که هر چند محصول صداوسیمای استان آذربایجان غربی است ولی در آخرین نظرسنجی رسانه ملی توانست بیش از دیگر مجموعه‌های نمایشی سیما آمار جذب مخاطب را به سمت خود داشته باشد.


در این رابطه داود سلیمان‌پور، تهیه‌کننده سریال «دخترم نرگس» در گفتگو با خبرنگار آنا گفت: ما برای بهتر دیده شدن سریال از اول هم لازم دیدیم که علاوه بر بازیگران بومی، سراغ چند بازیگر چهره برویم. درست است که سریال محصول سیمای استانی است اما به هرحال قرار بود مخاطب سراسری آن را ببیند.


سریال دخترم نرگس


وی افزود: ما برای ساخت «دخترم نرگس» چیزی کم نگذاشتیم و حتی از لوکیشن‌های متعدد و جدید استفاده کردیم تا لزوما کاری در دایره استان تعریف نشود. فکر می‌کنم با توجه به توجه به نظرسنجی اخیر صداوسیما و معرفی به عنوان پربیننده‌ترین سریال فعلی سیما به نتیجه خوبی هم رسیده‌ایم.


سلیمان‌پور درباره احتمال ساخت فصل دیگری از «دخترم نرگس» گفت: فعلا صحبتی در این باره نشده و بعید می‌دانم که ساخته شود چرا که قصه سریال هم تمام می‎شود مگر اینکه بخواهیم داستان را به فضای گذشته نرگس ببریم.


این تهیه‌کننده تأکید کرد: من خودم راغب به تولید فصل دیگری از سریال نیستم چون فکر می‌کنم وارد شدن به سری‌های دیگری از سریال، جذابیت قبلی را به همراه ندارد. امیدوارم بتوانیم ساخت سریال‌های موفق دیگری را تجربه کنیم.


سریال دخترم نرگس


گفتنی است؛ مجموعه «دخترم نرگس» هر شب پس از بخش خبری ساعت 21 روی آنتن می‌رود. محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، مریم خدارحمی، رحیم نوروزی، فریبا طالبی، امیرحسین صدهزاری و ... از بازیگران آن هستند.


این سریال 27 قسمتی در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تولید شده و در آن به موضوعاتی از جمله همزیستی اقوام و ادیان، قاچاق کالا و ارز  و تولید ملی پرداخته شده است.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
امنه بعاجی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۷
۰
عالی بود من که خیلی لذت بردم لطفا فصل دوم سریال دخترم نرگس هم پخش کنید
هلدینگ شایسته