دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

امین منوچهری: در همه بازی‌ها مهمان هستیم/ بعضی از افراد به دنبال حاشیه بردن راه آهن هستند

بازیکن تیم راه آهن گفت: تارتار در راه آهن اهداف بزرگی را دنبال می کند که نیاز به زمان دارد تا به آنها برسد.
کد خبر : 50360

امین‌منوچهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص وضع راه آهن در تعطیلات لیگ برتر و آمادگی این تیم گفت: «در تعطیلات تمرینات منظمی را در دو نوبت صبح و بعدازظهر پشت سرگذاشتیم و در این مدت با صلاحدید کادر فنی به تمرینات بدنسازی هم پرداختیم. اکنون همه بازیکنان آماده حضور در ادامه مسابقات لیگ هستند. البته تعطیلات لیگ از لحاظ افت بدنی ضربه شدیدی را به بازیکنان تیم ها تحمیل کرد و ما هم از نظر بدنی دچار افت شدیم.»


مهاجم راه آهن در مورد بازی این هفته این تیم مقابل پدیده در چهارچوب مسابقات لیگ برتر گفت: «پدیده تیم محکم و منسجمی است که از بازیکنان خوبی بهره میبرد. در این برهه زمانی هر دو تیم از نظر نتیجه‌گیری در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و هر دو برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شوند. برای ما هم بازی مهمان یا میزبان فرق به خصوصی نمی کند و تقریبا در همه بازی‌ها مهمان محسوب می‌شویم و از این نظر جای نگرانی نیست.»


وی در ادامه پیرامون استعفای محمدرضارحیمی، مدیرعامل راه آهن، و اولتیماتوم این باشگاه به مهدی تارتار، سرمربی این تیم، افزود:« من به عنوان بازیکن راه آهن در مسائل کلان باشگاه دخالت نمی‌کنم و سعی می‌کنم تمرکزم را در زمین و روی بازی بگذارم. فقط می‌دانم تارتار هدف‌های بزرگی را در راه آهن دنبال می‌کند و باید به او فرصت داد تا در نیم فصل دوم بهتر نتیجه‌گیری کند. بعضی از افراد در راه آهن دنبال حاشیه بردن تیم هستند و مدیرعامل و سرمربی باشگاه هم بخاطر اینکه تیم به حاشیه نرود، فعلا سکوت کردند و حرفی نمیزنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته