دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1394 - 10:05

بررسی راهکارهای کیفی‌سازی نخستین اردوی استارت‌آپ گردشگری در یزد

راهکارهای کیفی‌سازی نخستین اردوی استارت‌آپ گردشگری در یزد با حضور رئیس شورای کارآفرینی استان یزد، معاون پژوهشی و عمرانی واحد یزد، مدیر برگزاری استارت‌آپ و مدیر دوره‌های آموزش آزاد واحد یزد، مدیر مراکز رشد فناوری اطلاعات پارک علم و فناوری یزد و داوران و مربیان و کادر اجرایی استارت آپ در باغ دولت آباد یزد برگزار شد.
کد خبر : 50356

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این نشست گفت: استارت آپ رویدادی جدید در کنار آموزش و پژوهش در دانشگاه‌ها هستند که باید توجه بیشتری نسبت به برگزاری این‌گونه برنامه‌ها و کار آفرینی نسبت به دانش و پژوهش در دانشگاه‌ها صورت گیرد.


دکتر محمد میرجلیلی افزود: تلاش‌های زیادی انجام شده تا بتوانیم استارت آپ بی نظیر و ارزشمندی در استان داشته باشیم.


شهوازیان رئیس شورای کارآفرینی استان یزد هم گفت: از ایدهای برتر و تجاری سازی ایده‌ها به اشتغال با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات از پتانسیل‌های موجود حمایت می‌کنیم. وظیفه ما است که برنامه ریزی کنیم تا ایده‌ها عملی و اجرایی شود .



دکتر دهقانی مدیر برگزاری دوره‌های آموزش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز اظهار کرد: از نخستین اردوی استارت آپ گردشگری یزد استقبال خوبی شد و تنها دغدغه ما کیفیت اجرا شد. منتورهای کشوری را دعوت کردیم که تجربه‌های خوبی در زمینه استارت آپ دارند تا بتوانیم استارت آپ بی نظیر در یزد داشته باشیم.


در ادامه مباحث و پیشنهاداتی در زمینه مستندسازی عملکرد تیم‌ها و نقاط قوت و ضعفشان، نحوه ارتباط شرکت کنندگان با مشتریان حوزه گردشگری، دعوت از سرمایه گذاران برای حمایت از ایده‌ها و آموزش‌های مورد نیاز اعم از بوم کسب و کار، اعتبارسنجی مشتریان، حوزه ای متعدد گردشگری مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.


اردوی استارت آپ گردشگری یزد همزمان با هفته جهانی کار آفرینی توسط دانشگاه ازاد اسلامی یزد در باغ دولت آباد یزد از امروز 4شنبه 27 آبان آغاز و تا جمعه 29 آبان ادامه دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب