دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1399 - 00:02
حضرت‌پور در گفتگو با آنا:

تلفات آمریکا در عین‌الاسد با جنایت آن‌ها در شهادت حاج قاسم قابل مقایسه نیست/انتقام مطالبه مردم است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جنایتی که آمریکا علیه جمهوری اسلامی با شهادت سردار سلیمانی انجام داد با تلفاتی که در عین‌الاسد دادند به هیچ وجه قابل مقایسه نبوده و باید تاوان پس دهند.
کد خبر : 503516
thumbs_b_c_429e85d4f443638519f0ebc56f59e050.jpg

روح‌الله حضرت‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز شهادت حاج قاسم را فراموش نخواهد کرد و قطعا ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد، گفت: جنایتی که آمریکا علیه جمهوری اسلامی با شهادت سردار سلیمانی انجام داد با تلفاتی که در عین‌الاسد دادند به هیچ وجه قابل مقایسه نبوده و باید تاوان پس دهند.
وی با بیان اینکه آمریکا اشتباه محاسباتی بزرگی در شهادت نفر اول امنیتی ایران انجام داد، افزود: مطالبه مردم نیز تلافی و انتقام سخت از آمریکا در این جنایت است.
حضرت‌پور با تاکید بر اینکه باید تصمیم نهایی برای انتقام سخت از آمریکا توسط رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شود، تصریح کرد: در راستای انتقام سخت از آمریکا نیز مقامات ارشد نظامی باید با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب گام بردارند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه رشادت‌های سردار سلیمانی را فراموش نخواهند کرد، افزود: به جرات می‌توان گفت که حتی از بین بردن رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان مقام اول این کشور نیز جبران جنایت آن‌ها در شهادت حاج قاسم را نخواهد کرد.
وی ادامه داد: عدم‌ هم ترازی تمامی مقامات آمریکایی با خون حاج قاسم محرز بوده از این رو با تدبیر رهبری تاوانی سخت از آن‌ها در موقعیت مقتضی گرفته خواهد شد.
انتهای پیام/۴١۵١/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته