دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1399 - 11:14

احتمال جدایی جهانبخش از برایتون افزایش یافت

علیرضا جهانبخش نتوانسته عملکرد بسیار خوبی در تیم برایتون داشته باشد و بعید نیست فصل آینده از این تیم انگلیسی جدا شود.
کد خبر : 503514
علیرضا جهانبخش 1247.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال برایتون این فصل هم در لیگ برتر انگلیس ماندنی شد؛ اما بقای این تیم همانند فصل گذشته در هفته‌های پایانی تضمین شد.


برخی رسانه‌های انگلیسی در خصوص شرایط برایتون در فصل آینده به این موضوع اشاره کردند که این تیم اگر می‌خواهد از همان ابتدای فصل در میان نامزدهای سقوط قلمداد نشود، باید در فصل نقل و انتقالات هوشمندانه عمل کند و تغییرات مثبتی داشته باشد. این موضوع نیازمند وداع با بازیکنانی است که مورد اعتماد گراهام پاتر، سرمربی تیم نیستند و اگر مسئولان باشگاه تصمیم گرفته‌اند تا فصل آینده پاتر را در کسوت سرمربی تیمشان حفظ کنند، باید بازیکنانی را که از دیدگاه سرمربی تیم قابلیت فنی مناسبی ندارند و کمکی به تیم نمی‌کنند، در فهرست فروش یا انتقال قرضی قرار دهند.


یکی از بازیکنانی که نتوانسته انتظارها را برآورده کند و در بیشتر بازی‌های این فصل تماشاگر بازی‌های تیمش بوده، علیرضا جهانبخش است. او در مقطعی از فصل به میدان فرستاده می‌شد و حتی در دیدار با چلسی و بورنموث منجی تیمش شد؛ اما پاتر اعتقاد چندانی به او ندارد و به نظر می‌رسد در کنار نفراتی چون داوید بوتون، یورگن لوکادیا، برام کایال، ژوژه ایزکوئردو، فلورین آندون، جیسون استیل و لوییز دانک در فهرست برایتون قرار نداشته باشد.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته