دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1399 - 19:30

احتمال برگزاری اردوی تیراندازان در هفته آینده/ نبود مهمات و فشنگ حل می‌شود؟!

اردوی ملی پوشان تیراندازی امروز به پایان رسید و احتمال برگزاری اردوها در هفته آینده وجود دارد.
کد خبر : 503430

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اردوی تیم ملی تیراندازی از 15 تیرماه در سالن 80 خط فدراسیون تیراندازی آغاز و امروز به پایان رسید. تیراندزای ایران 6 سهمیه برای المپیک توکیو کسب کرده است؛ آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده، مهیار صداقت، هانیه رستمیان و جواد فروغی ملی پوشان المپیکی کشورمان هستند.


این روزها تیراندازی با مشکلات کمبود فشنگ و مهمات روبه‌رو است؛ البته فدراسیون تا حدودی فشنگ مورد نیاز اردوی این روزهای ملی پوشان در ایام کرونایی را فراهم کرده است؛ اما طبیعی است با برگزاری اردوهای منجسم‌تر مشکلات تهیه فشنگ و مهمات بیشتر از گذشته تیراندازان را با چالش روبه‌رو می‌کند. البته نباید فراموش کرد موضوع تحریم‌ها هم مشکلات زیادی برای این رشته ورزشی به وجود آورده به‌گونه‌ای که هم‌اکنون مقداری فشنگ تهیه شده در آلمان است و نمی‌توان آن‌ها را وارد کرد.


با پایان اردوی ملی پوشان تفنگ مشخص نیست از چه زمانی دوباره اردوها از سر گرفته می‌شود و باید دید در شرایطی که این روزها شدت شیوع کرونا به اوج رسیده برنامه فدراسیون برای برگزاری اردوها به چه صورت خواهد بود .البته گفته می‌شود هفته آینده احتمال برگزاری اردوها وجود دارد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته