دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1393 - 13:23

پرسپولیس - لخویا،‌ آخرین فرصت درخشان/ منصوریان آسیا را سورپرایز می‌کند؟

تیم پرسپولیس ایران فردا در حالی اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل لخویا برگزار خواهد کرد که سرخپوشان در این فصل همچنان با انبوهی از مشکلات و چالش‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
کد خبر : 5034

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (فصل 2015) فردا در کشورهای مختلف قاره کلید خواهد خورد و دو نماینده کشورمان، تیم‌های پرسپولیس و نفت باید بازی‌های خود را مقابل تیم لخویا قطر و پاختاکور ازبکستان انجام دهند.


پرسپولیس - لخویا، آخرین فرصت درخشان


تیم پرسپولیس ایران فردا در حالی باید به مصاف حریف قطری خود برود که بازیکنان و کادر فنی این تیم در فصل جاری لحظه‌ای رنگ آرامش را به خود ندیده اما آنها امید دارند تا با کسب پیروزی کمی از حاشیه‌های هفته‌های اخیر دور شوند،‌ حاشیه‌هایی که ممکن است در نتیجه بازی فردا بسیار تعیین کننده باشد.


حمید درخشان سرمربی سرخپوشان چند هفته‌ای است که صدای قدم‌های برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی را بیخ گوش احساس می‌کند و اکنون چاره‌ای جز پیروزی در دیدار فردا مقابل لخویا ندارد.


بی‌تردید پرسپولیس در صورت شکست احتمالی یا حتی تساوی مقابل لخویا با توجه به جو حاکم بر باشگاه تغییر مربی را به خود خواهد دید، بنابراین درخشان تنها 90 دقیقه فرصت برای بازگرداندن پرسپولیس به ساحل آرامش در بازی فردا دارد.


پرسپولیس اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل تیمی برگزار خواهد کرد که اکثر بازیکنان این تیم را بازیکنان اروپایی - آسیایی تشکیل می‌دهند ضمن آنکه آنها از مربی بسیار با تجربه‌ همچون میشل لادروپ در راس کادر فنی خود استفاده می‌کنند،‌ این مربی دانمارکی که هدایت سوآنسی انگلیس را در کارنامه خود دارد و سابق بر آن با پیراهن تیم‌های بزرگی چون بارسلونا،‌رئال مادرید و لاتزیو را به میدان رفته است اکنون برای کسب امتیاز در دیدار با پرسپولیس به تهران سفر کرده و همتای او درخشان در این تیم کار دشواری را در پیش خواهد داشت.


سرخپوشان پایتخت که در هفته گذشته مقابل صبا تن به تساوی بدون گل دادند، امیدوارند با کسب برتری مقابل تیمی که اکنون در رده دوم لیگ ستارگان قطر حضور دارد،‌بتوانند به حرف‌وحدیث‌ها در روزهای اخیر پایان دهند.


اکنون نگاه همه هواداران این تیم،‌قائم مقام باشگاه و البته 2 گزینه هدایت سرخپوشان به این دیدار است،‌دیداری که می‌تواند درخشان را ابقا کند یا این مربی را در صورت شکست احتمالی برکنار کند.


نفت - پاختاکور،‌ منصوریان آسیا را شگفت‌زده می‌کند؟!


نفت ایران دیگر نماینده کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست که فردا (سه‌شنبه) از ساعت 15:00 باید در اولین دیدار خود مقابل پاختاکور ازبکستان در تاشکند صف‌آرایی کند.


نفتی‌ها که اولین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را در تاریخ تاسیس این باشگاه تجربه می‌کنند امیدوارند در نخستین بازی خود عملکرد خوبی را از خود ارائه و در خوشبینانه‌ترین حالت بهترین نتیجه ممکن که همان کسب پیروزی مقابل پاختاکور خواهد بود از آن خود کنند.


نفت ایران هفته گذشته در مرحله پلی‌آف توانست با غلبه بر تیم قدرتمند الجیش جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد و اکنون منصوریان به دنبال کسب نتیجه در ازبکستان است.


بازیکنان نفت در حال حاضر صدر جدول ایران را در اختیار خود دارند و با روحیه‌ای مضاعف به ازبکستان عزیمت کردند هرچند سفر این تیم تا ساعاتی قبل از پرواز به دلیل مشکلات مالی باشگاه در هاله‌ ابهام بود اما در نهایت آنها توانستند بدون مشکل خود را برای برگزاری این بازی آماده کنند.


منصوریان که سابق بر این در هیبت سرمربی تیم امید، تجربه حضور در تورنومنت‌های بین‌المللی را دارد اکنون اولین تجربه خود در لیگ قهرمانان آسیا را در حالی کسب می‌کند که بی‌شک مایل است تیمش بهترین نتیجه را در اولین دیدار به دست بیاورد.


اکنون باید دید آیا نفت می‌تواند آسیا را در اولین دوره حضورش شگفت زده کند یا اینکه اتفاقات دیگری در دیدار فردا رخ خواهد داد؟


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته